شعری از استاد شهریار ...

 سلام دوستان گلم ...  

پیشاپیش عید نوروز 1391 به همگی تبریک میگم ... 

ممنون از همگی که تواین مدت ازم یاد کردید ...  

 


 

حیدر بابا دنیا یالان دنیادی
سلیماندان نوحدان قالان دنیادی
اوغول دوغان درده سالان دنیادی
هرکیمسیه هر نه وئریب آلیبدی
افلاطوندان بیر قوری اود قالیبدی

حیدر بابا یولوم سنن کج اولدی
عمروم کچدی گلممه دیم گج اولدی
هئچ بیلمه دیم گوزللرون نج اولدی
بیلمزدیم دنگه لروار دونوم وار
ایتگین لیک وار آیرلیق وار ئولوم وار

حیدر بابا یار - یولداشلار دوندولر
بیر - بیر منی چولده قویوب چوندولر
چشمه لریم چراغلاریم سوندولر
یامان یئرده گون دوندی آخشام اولدی
دنیا منه خرابه شام اولدی
نظرات 16 + ارسال نظر
فریاد چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://faryad82.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام....عید شمام مبارککککککککککککک
خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
چقد این شعرو دوس دارم با اینکه خیلی خوب معنیشو نمیفهمم...

علیک سلام

چه عجب...ازینورا؟؟؟

من خوبم...شمابهتری؟

فریاد چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://faryad82.blogfa.com

یادش بخیر وقتی تو دیار اذربایجان بودم چقد این شعرو غلط غولوط میخونمدمو دوست ترکم که خیلیم متعصب بود چقد حرص میخورد از دستم
چه حالی میداد

HÜseYN Vahidİ پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ http://huseynvahedi.mihanblog.com

سلام قارداش بو گون فستیوالدا الده ائتدیگین مقام اوچون بیرداها تبریک دئییرم

علیک سلام

ساغوول قارداش ...

باخیش جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://baakhish.blogfa.com

بنویس که هرچه نامه دادم نرسید / بنویس که یک نفر به دادم نرسید
بنویس قرار من و او هفته بعد / این جمعه که هرچه ایستادم نرسید . . .

سلام باخیش...

خوش اومدی ...

ماندانا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ http://wildtigress.blogsky.com

سلام آقا سید با آپ جدید نوروز سال 91 مبارک با حیدر بابا به استقبال سال 90 رفتی امیدوارم که سال 91 سالی آهنگین و شاد باشه برای همه

سلام به مانی عزیز ... برا شماهم همینطور باشه انشالااه ...
ممنون از حضورت ...

ماندانا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://wildtigress.blogsky.com

سلام آقا سید آپ جدید بعد مدتها نوروز سال 91 مبارک با حیدر بابا به پیشواز سال 91 رفتی امیدوارم سال 91 سال آهنگین وشاد برای شما وهمه باشه

زمستانه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

به نام دوست..

سلام سید..

خوبی؟

عید شما هم پیشاپیش مبارک

امیدوارم سال خوبی داشته باشی..!


منم دعا کن..

سلام زمستانه ی بزرگوار
ممنونم...به مرحمت شمااا
شماهم سال خوبی داشته باشی

برا همه دعا کردم ... که امسال همگی سالم و سلامت باشیم...که از همه چی مهمتره ...

زمستانه پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

به نام دوست..

سلام سید

خوبی؟

چقدر دلم گرفته..

یاد گذشته ها کردم.. اون روزا که می اومدیم اون وبت ترکی یاد می گرفتیم..!

روزایی که بیشتر وقت ها باهم بودیم..
جمعمون جمع بود..! می گفتیم و می خندیدیم..

همه بودن.. ولی حالا.. چقدر همه جا ساکته..!
حس بدی دارم.. دلم قدر همه ی دنیا گرفته..!

امیدوارم همه هرجا هستن خوب باشن..

سلام زمستانه ی عزیز ... شما خوبی؟؟؟ خداروشکر

چرا دلت گرفته؟؟؟ خدا نکنه... آره واقعا. یاد گذشته ها بخیر ...
راستشو بخوای اونقدر دچار روزمرگی شدیم که اطرافیان خیلی نزدیکمونم نمیبینیم...متاسفانه این دردی هست که همه گرفتارش شدیم... خدا به دادمون برسه...

ولی ایشالاه که دلت هیچوقت نگیره ... شاد باش...بخند... فصل بهار فصل خندیدن و شاد بودنه هااااا

موفق باشی و خوشبخت ......

فهیمه دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام

خوبی؟

واااااااااااای چقده خوشحال شدم دیدم آپیدی

وبت رو که داشتم باز می کردم گفتم این سید هم که آپ نکرده و باید برم تو همون پست تا اطلاع ثانوی! بهش تبریک بگم!!!

عیدت مبارک سید

ایشالا که سال خیلی خوبی داشته باشی

عسل هم از طرف من و حاجی ببوسش

لابد الان خیلی بزرگ شده دیگه...

سلام مشدی... شما خوبی؟ بهتری؟؟؟ خداروشکر...

عید شماهم مبارک باشه.
ممنونم از نظر لطفت... عسلی هم آره دیگه... بزرگ شده...منم دارم پیر میشم ...

ممنون که بهم سر زدی...

ماندانا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://wildtigress.blogsky.com

سلام خوبی سال نو و تعطیلات خوش گذشت

علیک سلام....... ممنونم....ای....بدنبود...ولی نه زیاد....

ســــئــــودا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ http://sevda2007.blogfa.com

سلام آقا سید چطوری
بابا ببینیمتون
سال نو مبارک
خوبی ی ی ی ی ی؟

سلام سودا جان

سال نو شماهم مبارک ....

به مرحمت شما...خوبم. شما چطوری؟

آسمان شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام
عیدت مبارک سید

سلاام آسمان عزیز ... به به ...ازینورا؟ راه گم کردی؟؟؟

نیستی؟ وبلاگ نزدی؟؟؟ چیکارا میکنی؟؟؟

فهیمه دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

سید بابا شما که اول جوونیته...





سید اون روزا یادته چقده تند تند می آپیدی؟؟؟

الان قصد آپ کردن نداری؟

سلام مشدی

حالا کی گفته من جوون نیستم؟؟!! نفس کششششششششششششششش.......



می آپم ... چشم ...

عـــــســـــــل سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

سلاااااام سید

دا سن عکسِ بیَنسَن دا لاب بله ایول منهَ

خوبی؟خوشی؟
شلامتی؟

نیه آپ نَمیکنِ؟

غوره شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ق.ظ http://510pix.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم
خوبی سید ؟
کجایی ؟
وبلاگت از قبل عید به رو نشده هااااااااااااااااااااا
من اومدم که دیگه رسما تا آخر عمرم بمونم
اومدم یک سر بهم میزنی ؟!
خوشال میشم

غوره یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد