دعا نویسی و رمالی ... !!!

سلام دوستان عزیز . 

 

دوستان، چندوقت پیش، به یکی از دوستانم برخوردم که داشت میرفت پیش رمال !!! 

داشتم از اینکارش شاخ درمیآوردم !!!  

آخه اون طرف خودش از کسایی بود که به اینجور چیزا اصلا اعتقادی نداشت !!! مثل خود من ! 

ولی نمیدونم کدوم شیر ناپاک خورده ایی اونو از راه بدر کرده بود !!! 

 

این کارا، دعا نویسی و رمالی کردن و پیش گویی کردن همش کارهای بیخود و بیهوده ایه دوستان ...  

فقط باید به خدا توکل کرد ... والسلام !!!  

 

نظرات 26 + ارسال نظر
غوره یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام سید جان :. واى اینا فقط برا سرگرمى خوبه ;) ----- وبلاگ رو جابجا کنم بهتون خبر میدم ;))

سلام....ممنون... حتما اینکارو بکنیاااا .....

می نا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام سید عسیس خوبی؟

ممنون که به یادمی

ببخش این روزا کمتر نتم

رمال ؟ فالگیری؟ اینم شغلی شده واس خودش با درآمد خوب به قول همین کاریکاتوره یه آدم ساده میخواد و گاگول

سلام می نایی..... ممنونم...به مرحمت شمااا...
وظیفه س ...این حرفا چیه .....

باهور دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

سام علیک سید دادا..........بابا چه خبر؟؟؟ خوبی ؟؟/خوشی؟؟؟عسل حاجی خوبه؟؟؟الان کلاس چندمه؟؟؟ وااااااای اینگار همین دیروز بود میرفت کلاس اوالااااااااااااا

علیک سام حاجی..... هش خبری نیست ...
خوبم شکر... عسلی هم خوبه ....حالت خوبه حاجی؟؟؟!!!

باهور دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ

این رمال قلابی ها که خیلی باحالن ..واقعا به درد سوژه فیلم طنزا میخورن....اماااااااااااااا اون واقعیاش هم هست.....اونا که با جن اینا در ارتباطن...خوب آینده رو میگن...البت گناهش پای خودشونه ....ولی خوب اونا متخصص.....خواستید ما سراغ داریماااا

من یکی میخوام ... معرفی نکن حاجی...

راستی، من کی گفتم عسلی کلاس اولیه؟؟؟ تازه داره آمادگی میخونه حاجی......

باهور دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

آهاغن منظورم کسی بود که پیش اونا رفته نه خود اونارو....
آهاااااااااان چیی؟؟؟؟؟؟؟؟الان یه جنه به من گفت که شوما الان سر کاری......

عجب جن باهوشی.... احتمالا با خرگوشی چیزی نسبتی داره این جن ......

فریاد دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://faryad82.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممم...
هستم بابا....اتفاقادیروز بهت سر زدم...خوبی خوشی...عکس خیلی باحال بود...اما جدی بعضی وقتا ادم وسوسه می شه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا،وسوسه اون دوستتو کشونده...والا ...

علیک سلام .... خوش اومدی......
به مرحمت شمااا ...شکر...شما بهتری؟؟؟

آره...بعضی وقتا وسوسه آدمو به چه کارایی که وا نمیداره .....

ندا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ http://nedaiefarda.blogsky.com/

سلام سید مهربون خودمان
میگم سید
بیا من فالتو بگیرم
بگیرم؟
ها این کف دستتو ببینم! به به
چه خط های خوبی! عمرت طولانیه و پربرکت سید
پیشونیت هم با من حرف میزنه
میگه اقبال خوبی داشتی و از این به بعد هم بهترتر خواهد شد

خوب بید سید؟

سلام آبجی.... به به ... چه شوووووووود.....

پیشونیم که بلند هست.... .... بقیه خط هاهم .....بوووووووق........

عالی بود ... عالی........

ســـــــودا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ http://sevda2007.blogfa.com

سلام
خوبی آقا سید
لینکت کردم
خب این دعانویسا واقعا کارشون درسته ولی خب با اجنه کار میکنن. یعنی جن و تسخیر میکنن تا کارایی که انسان نمیتونه انجام بده رو اونا انجام میدن.ولی تا وقتی که خدا میتونه کار آدمو انجام بده چرا باید دست به دامن بنده خدا بشیم؟

سلام ... ممنونم...به مرحمت شمااا ... بازم ممنون...

واقعا همینطوره ... فقط و فقط خداا ....

الناز چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام سید

واقعا" این عکسه لپ مطلبو گفته

دیگه تو قرن 21 ام با این همه پیشرفت و تکنولوژی و امکانات رمالی و فالگیری خیلی مسخره به نظر میرسه

فال هم اگه باشه فقط فال حافظ

ایام به کام

سلام خانمی ....

منم همین اعتقاد رو دارم ... فال هم اگر باشه فقط فال حافظ...
بالاخره دیوان حافظ حکم کتاب مقدس بعد از قرآن رو داره برا ما ایرانیا ...

منم برا شما روزهای خوبیرو آرزو میکنم در پیش رو داشته باشی....

فرنوش چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ http://farnush67.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممم
خوبین
اگه دعا نویسه کار بلده اول کار خودشو باز کنه
منم اعتقاد ندارم
این چرت و پرته که خیلی از مردم بهش اعتقاد دارن


پردیسی جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ


امکان نداره من ۲تا کامنت گذاشته بودم
مامان
خوبی سید ؟
کامم خرابه

سلام پردیسی.... والا بخدا من چیزی ندیدم ....

چرا عروس خانم؟؟؟ چیزی شده؟؟؟

طناز دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام.
خووو رمالی که خوبه.
شغل پر درامدیه.
من می خوام برم تو کار رمالی.
از همین الان تصمیم گرفتم.
بهدشم شوما لطف کنید تبلیغ منفی نکنید.بزارید ما مشتری گیر شیم اقا سید.
اصلا واسه من تبلیغات را بنداز به اسم طناز رمال یه پور سانتی هم به شما می دیم سید جون.

زمستانه دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ

به نام دوست..

سلام سید

خوبی؟

خوشی؟

سلامتی؟

زمستانه سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

به نام خالق..

سلام سید..

سر نمیزنی؟

نیستی کجایی؟!

امیدوارم هرجا هستی خوب و خوش باشی..

یا علی(ع)..

مریم سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://golemaryam00.blogfa.com

سلام

واقعا این کارا هش بیخوده

هر جه تقدیر نوشته باشه همون میشه

منظورم همون اعتقاد به مشیت الی هست.

شاذ باش سید

esi62 سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.esi62.blogfa.com

سیلام سید جان فقط چند وقت نبودم
از تو لینکاتم ما رو حذفیدی
خوش داشتی بیا طرف من خوشحال میشم

شیدا پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ

حالا مثلا این وبلاگ نویسی تو خیلی کار باخودیه؟

علیک سلام ....

شما چرا اینقدر آتیش گرفتی عزیزم؟؟؟ چیزی شده؟؟؟

من شمارو میشناسم؟؟؟

عـــــســـــــل پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام همشهری یاخجیسان؟بو شیدا کیمده تاپسام بلیسن رسما بوغارام بیلسن .گورممیش آدامین بیریده .چکممر
همشهری اصلا یاخجی دیلموایشالله سن یاخجی اولاسان

سلام هانی بال .... ساغولاسان.... تانیمیرام .... اورتور بیلسین... جواندیدا....

نیه یاخشی دویورسن هانی؟؟؟ نه مه نه اولوپ دیر؟؟؟

فهیمه پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/



من خجالت میکشم اینجا حرف بزنم!!!

خیلی دیر رسیدم

علیک سلام مشدی.... شما صاحب اختیارین.... نگو این حرفارو....

غوره جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://510pix.blogfa.com

سلام
سید کوجایی

سلام مویزی.... خوبی شما؟؟؟

من همین دورو برام ...

می نا جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

سلااااااااااااااام سید خوبی؟

ما نبودیم تو کوجایی نیستی

سلام می نایی ... ممنونم...شما چطوری؟؟؟ خوبی؟؟؟

حس نوشتن ندارم .... همین... خبره خاصی نیست ...

ممننون که باز شما سری میزنی و احوالی میپرسی...

می نا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

فهیمه یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

بابا سید این جوری می گی آدم بیشتر خجالت میکشه دیگه!!!

خوبی؟

خوش میگذره؟

چه خبرا؟

esi62 دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.esi62.blogfa.com

سیلام
بیا بگو امروز حالت چطوره

مریم دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ http://golemaryam00.blogfa.com

سلام
شما که اصلا وقت نداری !!!!!!!!
چقدر دلم براتون میسوزه
اگه وقت کردید یه سر بهم بزنید آپم
فکر کنم دیگه غریبه شدم

غوره دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

چاکر آقا سید هم هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد