انسان در جستجوی ...

s m a

اول اینکه قضیه رو جدی نگیرید! دوم اینکه من همیشه شلوارم رو توی همین کشو می گذاشتم ولی حالا نیست! ...
سوم این که این اصلا مطلب نیست و من خودم هم نمی دانم سرچه کسی را دارم شیره می مالم ...
جلسات در اینجا خیلی باارزشند!!! ولی من تا وقتی که شلوارم را پیدا نکنم، نمی توان سر جلسه بنشینم!!! آخر مگر می شود؟! بدون شلوار؟!
بخصوص این که تا بعد از عید این آخریش خواهد بود...
البته منظورم شلوار نیست، منظورم آخرین جلسه است...
واقعا حیف است که من باید این وقتهای باارزش خود را در جستجوی شلوار تلف کنم ... اه !!!
یعنی واقعا هیچ کار مهمی را نمی شود بدون شلوار به انجام رساند؟!
کاش من یک کمی لاغرتر بودم!!! آن وقت می توانستم شلوار برادرم را بپوشم& واقعا حیف شد !!!
تبصره: جدی بگیرید !!!

                                                           

                                                                                                 س.م.ع 



دل خون نوشت:  

                      

                      ای کاش روزی برسه که بتونیم بدون حجاب حرفامونو بزنیم ... !!!

نظرات 19 + ارسال نظر
باخیش شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ http://baakhish.blogfa.com

سلام ممنون
اگه یه سری بهم بزنی میفهمی چقدر خوش می گذره !!!!!

سلام .... اومدم چشم .....

فهیمه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام سید....

خوبی؟

خوشی؟

سلامتی؟

خوش میگذره؟

سید جون ببخشید خیلی وقت ندارم..... اومدم بگم آپیدم.... یه سری بزن.....

سلام مشدی ...

به مرحمت شما .... شما از الحمدا .... بهتری؟؟؟

شما که هیچوقت وقت نداری مشدی ...

چشم میام ....

ندا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://nedaiefarda.blogsky.com/

اوا سلام

میگم هاااااااااااااا

زیادم بی حجاب نبود حرفات
من که سیر تا پیاز حرفاتو درکیدم!
راستی این عکسارو نزن اینجا دیگه.......... آخه آبجی لازمشون داره

اوا علیک آبجی ....

شما همکاری باهام ... برا همین گرفتی مطلبو .......

اونم به چشم .....

فرنوش شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ http://farnush67.blogfa.com

سلم خوبین
ممنون بهم سر زدین
کلی به این حرفاتون خندیدم اگه شلوارتنو جای درست بزارین حتما پیداش میکنید
ممنون
شاد موفق باشی

علیک سلام.... خواهش میکنم.... وظیفه اس. ...

می نا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

سلااااااااااااااااام به سید عسیس
خوبی ؟ خوشی ؟

جیز نمیشم که ؟ مطمئن باشم ؟

به به. ... می نایی بزرگوار.... علیک سلام.... چه عجب بالام جان....ازینورا...ازونورا...

نه....هواتو دارم.... جیز نمیشی....خوش اومدی....

می نا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ

الان این عسکه مال توئه با بیژامه یا همون زیرشلواری ؟

بیشتر فکر کن یادت بیاد شلوارتو کجا گذاشتی خب
مگه شلوار یدک نداری ؟

نخیر می نایی ... این عکس یکی از هم کشوریای عزیزمونه ... همسایه ی شما ... تو یکی از شهرستانهای کرمان .....

شلوار مردا ۲ تا بشه خودت میدونی که چی میشه .... همون یکی هم زیاده .....

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

خب خوبه آدم راحت باشه و بتونه راحت حرفاشو بزنه ولی گاهی دیگه نمیشه دیگه

فکرشو بکن با زیرشلواری پاشی بری یه جلسه مهم کاری . رییس جلسه هم باشی :دی

می نا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

بیزحمت اسم منو تو کامنت بالایی بنویسید
با تشکر :دی

شلوار سید رو کسی ندیده ؟؟؟؟؟؟؟؟

ای بابا

نیمیشه که اسمتو من بنویسم می نایی ....



زمستانه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ http://zemestanee.blogfa.com

به نام یکتا..

سلام!!

بابا خوش به حال آبجی ندا..

من که هیچی نفهمیدم.. !!

فقط فهمیدم یک عدد شلوار گم شده .. و البته یه چیزای دیگه ای هم حالا که دارم می فکرم فهمیدم!!

ولی سید بدون شلوار واقعا نمیشه رفت سر جلسه هااا..

ولی راست میگی بدون حجابم نمیشه حرف زد..

زده تو دهن آزادی بیان!

ممنون که میای سید..

خیلی برام دعا کن.

موفق باشی و خوشبخت..

سلام زمستانه ی بزگوار. ... خوبی شما??? ماکه محتاجیم به دعا...چشم...

ولی واقعا فقط ندایی منظورمو گرفته ها......


می نایی...... کاشکی واقعا فقط پیژامه و شلوار بود مشکلمون....

ندا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ق.ظ http://nedaiefarda.blogsky.com/

سلام
بله دیگه زمستانه جون
باید برای شناخت سید اول بشناسیش بعد بفهمی منظورش چی بیده

بازم جمله فیلسوفانه
امروز از صبح هی دارم جمله فیلسوفانه از خودم در میکنم

علیک سلام آبجی گل خودیمان ...

ایول آبجی ... خوب گرفتی منظورمو ...

بازم ایول به جملات فیلسوفانه ی شما .....

رز یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ق.ظ

سلام سید
خوبی؟؟؟
من فکر میکنم گرفتم چی گفتی ولی خداییش کلی پیچوندیااا تا حرفت رو بزنی

علیک سلام رزی بانو ....

به مرحمت شما ... کم پیدا شدی رزی بانو؟؟؟ ...

اونورا چه خبرا؟؟؟ دنیا بر وفق مراد هست یا نیست؟؟؟ انشالاه که هست .....

مجبورم بپیچونم و بعد بحرفم ... حرفای با حجاب اینجوری هستن ...

آسمان یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.khatefa3le.blogfa.com

من اولین کسی بودم که برات نظر گذاشتم پس چرا ثبت نشده

قشنگ نوشتی...و مفهوم اصلی پستت دقیقا برمیگرده به چیزی که تو دل خون نوشت گفتی آره؟؟؟

خیلی جالب بیان کردی...آفرین سید جون

علیک سلام آسمان عزیز ...

نظر لطفتونه، ممنونم ...
درسته، مفهوم اصلی همون قسمته که اشاره کردی ....

قربون محبتت، نه بابا، همچینم جالب نیستا.... زیادی تعریف کنی، میخورم به درو دیوارا................

مریم یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://golemaryam00.blogfa.com

سلام بر سید گل خودمون
راستی مگه خیلی توپولی که اینجور افسوس میخوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن کاری نداره که یه کم به خودت سختی بده یعنی با رژیم متناسب حتما موفق میشی
در ضمن منظورت بدون حجاب حرف زدنه یا با شلواذک به جای شلوار بیرون رفتنه که امرزوه زیادم شده

سلام مریم گلی ... یخورده آره... نه خیلی .......

اولی درسته .... دومی نه!!!

مریم یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://golemaryam00.blogfa.com

در ضمن جات خالی این چند روز حسابی حالم جا اومده
و کمی دیگر هم این افزایش روحیه و...ادامه داره
امیدوارم شما هم خوب و خوش باشی
وهمواره شادو پر انرژی

خداروشکر .... انشالاه که ادامه خواهد داشت .....

آسمان یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.khatefa3le.blogfa.com

پس مواظب خودت باش چون نوشته هات خیلی تعریفین....

راستی سلام

ممنون از محبتت ... شما لطف داری ... اونجوریام نی ...

اوا علیک سلام .....

زمستانه یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ http://zemestanee.blogfa.com

به نام خالق..

سلام سید..

منم حالا یه چیزایی داره دستگیرم میشه..

ندا خودش تو کار حرف با سیاست و حرفه ای هست می فهمه شما چی میگی.. من که فقط از شعر میگم.. نمی فهمم ..

البته شعرا خیلی باشعورن.. ولی من که شاعر نیستم فقط از شعر میگم.. پس خیلی این موضوع به من مرتبط نیست ماجرای شعور بالا داشتن رو میگم..ولی خوب سعی کردم بفهمم..

موفق باشی و خوشبخت

علیک سلام ...

خوبه ...

شماهم شاعری دیگه ... ...

شماهم موفق باشی و خوشبخت !!!!!!

می نا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ

سید عسیس خوبم مطلبتو گرفتم

خیلی خوب درک کردم به شعورم توهین نکن خو

من اینا رو واس مزاح گفتم

اگه دیده باشی اون کامنتی که اسم نداره خود منم که نظر دادم و تا حدودی خواستم منظورمو بگم

پی نوشتت گویای همه چیزه
اینم بدون که مشکل راحت بودن و حرف رو بی حجاب زدن مخصوص مملکت ما نیست فقط همون کشورای پیشرفته هم همین مشکلاتو دارن

نمونه واضحش هم اینه که تلفنهای خصوصیشونم شهود میشه وقتی لازم بدونن ...

علیک سلام می نایی. .. من ازین جسارتا نمیکنم عزیز... منم شوخی کردم....

موافقم باهات...ولی همینجاهم ازین شنودها هست....بدترشم هست...

می نا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ

ببخشید اون شهود اشتب تایپ شد منظورم شنود تلفنی بود

ولی واقعا بهم برخوردا
دمت گرم سید

می نایی? من شوخی کردما.... چرا بهت برخورد.... الانه که گریه بکنما... ناراحت نباشیا....

شما استاده منی ناسلامتیا....

ماندانا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.wildtigress.blogsky.com

سلام من بی حجاب احساسات درونی خودمو نوشتم ولی بعضی وقتها خود سانسوری هم بد نیست حتی در نهایت آزاد بودن

علیک سلام ... خوب کاری کردی ... بله، بعضی وقتا خوبه، ولی نه همیشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد