ما و مرگ ...

  

هر روز آیینه یی ست،که ما و مرگ از آن می گذریم ... 

هر آینه مرگ از ما بزرگتر می شود ... 

روزی می رسد که برای ما جایی در آیینه نیست ... 

همه جا تاریک خواهد شد ... 

جهان از تصویر تهی خواهد گشت ... 

چه کسی ما را به خویشتن باز خواهد گرداند ؟ 

حیرت مان را پاسخ خواهد داد ؟ ... 

 

ای آغازترین آغاز ! 

با ما مهربان تر باش، بگذار از حیرت بازآییم ... 

آنگاه غیرت بندگی خواهیم یافت ... 

آنگاه شوق ستایش تو ما را فراخواهد گرفت ... 

و در تولد دوباره ام، پرندگان دریایی  اشک، برخواهند گشت ... 

و اسب سپید ماه، باز، از برکه ی چشمانم آب خواهد نوشید ... 

 

                              

                                                                                       س.م.ع



ته نوشت: 

 

سلام دوستان عزیز ... این نوشته رو، ۱ شب که تو حیاط خوابیده بودم نوشتم، باورتون نمیشه، تا صبح با خودم کلنجار رفتم... خواب به چشمام نمیومد!!!  

مثل اینکه چشمامو به آسمون و تاریکی میخکوب کرده باشن ... حتما شماهم اینطور شدین. 

همه اش مرگ و  زندگی و برزخ جلوی چشام میومد ... 

ولی برق ستاره ها تو آسمون، بارقه ی امیدی تو دلم روشن میکرد که ۱ آرامش خاصی بهم میداد ...  

خدایا به خودت پناه میبریم .... الهی آمین ...

نظرات 31 + ارسال نظر
روشنک دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ http://aramesh74.blogfa.com

من کچل نیستم [گریه]
من درس خونم؟؟؟؟؟[نیشخند]
خوبم خوشم مماغمم توپوله....[زبون]
من نیستم؟من ایناهاسم من همین جام تو کجایی؟؟؟

علیک سلام کچل بانو ......

برق کچلی سرتو دیدم.....

خوش اومدی ...

روشنک دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ http://aramesh74.blogfa.com

عزیزم نگران نباش خودش همرو درست میکنه من که مطمئنم

انشالاه که همینطور میشه ....

روشنک دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://aramesh74.blogfa.com

سلام سید جونم خوفی؟من پست جدید دارم و قالبمم عوضیدم بیا [لبخند]

علیک سلام ،ممنونم...شما بهتری؟؟؟

چشم ...میام .....

رسا دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://rasasam.blogfa.com/

سلام سید خوبی؟ببخشید که یه مدت نبودم خب؟

خیلی قشنگ نوشتی.
همین جوریه منم شبا به آسمون خیره میشم مثل یه تصویر سه بعدی آدم میره تو بحرش کلی فکر و خیال جور واجور از سرم عبور میکنه و اصلا گذر زمان حس نمیشه.
خوش به حالت که میتونی افکارتو بنویسی

علیک سلام رسایی ...خدا ببخشه ... ای بابا این حرفا چیه، نگرانت شده بودم ...

نظر لطفته ....

شماهم اگه بخوای میتونی ... چیزی نیست که، کاغذ و قلم دستت بگیر، همون لحظه با تمرکز میتونی بهترین متنهارو بنویسی ...

شما میتونی ....

الناز دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام سید

شرمنده سفر بودم... مرگ رو همیشه دوست داشتم و خدا رو نیز

اما توی آپارتمان و مرکز شهر تهران از دیدن آسمون و ستاره هاش محرومم

و خدایی که در این نزدیکی است... خیلی نزدیک

علیک سلام خانمی ... خوبی خوشی؟؟؟

دشمنت شرمنده باشه... خوشبحالت که این همه سفر میکنی ...

رز سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام سید چقدر قشنگ بود
خوبی؟؟؟
راستی داش سید اگه میخوای شفافم کنی زود یه سر به وبم بزن

علیک سلام رزی بانوی خودیمان ...

رزی بانو واقعا خودتی؟؟؟ چه عجب بالام جان ازینورااااااا

چشم میام حتما ....

می نا سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ

سلاملیکم سیدی

به به چه فضا عرفانی شده
بحث دنیا و مرگ و آخرت

خیلی زیبا بود نوشتت

دنیا رو به اینه تشبیه کردی اول که فکر میکنیم میگیم خب دنیا کجاش شبیه آینه هستش ؟ ولی بعد میبینیم هست ما خودمون دقت نمیکنیم تا کارا و اعمالمون رو ببینیم و خودمونو اصلاح کنیم

علیک سلام می نایی بزرگوار ......

نظر لطفته ...ممنونم ....

می نا سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

خدا مهربونه این ماییم که مهربونیشو نمیبینیم

یکی بهم میگفت اگه دعای ندبه و کمیل رو میخوندی میدیدی که امامانمون چطوری از مهربونیای خدا گفتن و ازش کمک خواستن

میدونی چرا با دیدین آسمون و ستاره ها یاد خدا میفتیم چون اونقته که عظمتشو میبینیم و چشممون به اون بالاست به خودش
اینقد تو خودمون غرق میشیم که یادش نمیکنیم ولی وقتی چشممون به آسمون میفته ناخداگاه ذهنومن پر میشه از خدا

اینقد دنیای ستاره ها و کهکشانها پر از عظمت و خارقالعادست که متوجه میشیم ما در برابر خدا چقد ناچیزیم ولی اون این بنده کوچیکو چقد دوست داره

واقعا همینطوره که گفتی .....

می نا سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

کاش خودمونو بشناسیم تا خدامونو بشناسیم

منکه سرتاپا گناهم و شرمنده خدام
خودش بهم رحم کنه

الهی آمین ....

همگی یجورایی سرتاپا گناهیم .....

بازم الهی آمین ....

طناز سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام سید
دلم برات تنگ شده بود

به به .... علیک سلام طنازی ....

و همچنین... کجا بودی طنازی؟؟؟؟؟؟

طناز سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ

در چه حالی سید جون
ما را نمی بینی خوشت هست؟

فعلا در حال دم و بازدم ...

و ایضاَ البته ......

پردیسی سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

آی گفتی من الان یه مدته همش کر میکنم تمام وادی های برزخ را تصور میکنم
ومیترسم خیلی زیاد
باز خوبه تو امیدوار میشی

علیک سلام .....

شماهم همیشه امیدوار باش پردیسی .....

روشنک سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ http://aramesh74.blogfa.com

اره از همون شامپویی که گفتی خودت برا کچلیت میزدی الان میزنم بهتر شده
اااا من اجیه تو هم هستم؟؟؟بفرما علیرضا خان من میگم یهو یکی میاد میگه اجی من خودم خبر ندارم همینه دیگه" والبته شوخی"
من که برا شعرایه حسین پناهی پوس پوس میشم خیلی میدارم
خودمم قالبمو دوست میدارم به وبم میاد نه؟؟؟
مطالبم خوبه؟واقعا؟

علیک سلام .........

پس دیگه حتما کچل میشی صددرصد ... اون شامپو تقلبی بودااااا

مگه آجی من نیستی؟؟؟؟
قالبتم خوبه ....مطالبتم عالی ...بیست ......

ماندانا سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.wildtigress.blogsky.com

خوب هستید این روزها من اصلا خوابم نمیبره یه سری به وبلاگم بزنید علتشو میفهمید

سلام....

ممنون از لطفتون ...

اومدم ....

زمستانه چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://zemestanee.blogfa.com

به نام خاق دوستی..

سلام سید..
حال شما؟! خوب هستی؟!؟

ببخشید که نبودم.. نتم قطع شده بود.. البته این امتحان اخریه یکمی سخت بود.. یعنی مطلب زیاد داشت..

پست مشاعره رو گذاشتم.. اومدم دعوتت کنم.. موضوع مشاعره "دوست و دوستی" هست.. امیدوارم بیای و قدم روی چشممام بذاری..

علیک سلام ...

ممنونم...به لطف شما... شکر ...

خواهش میکنم... انشالاه که تمام امتحاناتت به خوبی و خوشی تموم بشه...

چشم... اگر وقت کردم میام ...

زمستانه چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ http://zemestanee.blogfa.com

خیلی قشنگ بود.. واقعا لذت بردم..

خیلی زیبا بود..

منم امیدوارم.. خداوند مهربون همه ی خطاهامون رو ببخشه!!

ای خدا شکرت..

موفق باشی و خوشبخت!!

قابلی نداشت ..... شما لطف داری ...

شماهم همچنین ....

مریم چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ http://golemaryam00.blogfa.com

سلام مخصوص به سید گلم.
خوبی؟
وای ببخشید خیلی خیلی پوزش
کامی جونم این چند روز هی بازی در میاورد منم تا مشکلش حل شه نیومدم نت
حالا خدایی متنتو خوب خوندم خیلی خوشم اومد اما اون ظلمتم واسه خودش عالمیه تا همش روشنایی رو جستجو کنیم
امیدوارم همگی عاقبت بخیر بشیم......

علیک سلام مریم گلی بزرگوار ...
به مرحمت شما ... خدا ببخشه ... نظر لطفته ...

انشالاه ... الهی آمین ...

مریم چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://golemaryam00.blogfa.com

آخه نگاه کن وقتی هستی من نیستم وقتی هم که من میام جناب عالی تشریف نداری
پس دیگه تقصیر من نیست ..........
ما که رفتیم
ت ابعد بای یای

همین که شما منت گذاشتی به من و اومدی خودش خیلیه مریم گلی عزیز ...

شرمندم ... موفق باشی و خوشبخت ...

آواز قو چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.avazegoo.blogfa.com

مهربانم سلام....

ممنونم از حضورت...

هر کجای این گیتی پهناور که هستید شاد و شاد باشید...

از دور میبوسمت...

علیک سلام ...

و همچنین ...

محمد حسین چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

سلامممممممممممممممممم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

به به ... علیک سلام داداش ممل .... خوش اومدی ....

خدارو شکر... به مرحمت شما ...

محمد حسین چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

واقعا؟
مال خودته ایول داری داش سید دمت گرم
قلمت باحاله ها

نظر لطفته داداش ممل ......

غوره چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام سید
خیلی زیبا نوشته بودی
خیلی
ولی...
آره این حسی که میگی
....همه اش مرگ و زندگی و برزخ جلوی چشام میومد ...
این حسو داشتم فک کن این قدر هم زیاد بوده که واقعا فک می کردم الانه که بمیرم . مثلا ساعتای ۲:۳۰-۳ اهل خونه رو مجبور میکردم بریم بیرون
طفلکا
میرفتیم و من که آروم میشدم برمیگشتیم

علیک سلام مویزی ....

ممنون از نظر لطفت .....

عجب لوسی بودی شما ...

شب چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام سید جان
خیلی ناز نوشته بودین خیلی
واقعا عالی بود

علیک سلام ....

ممنون از لطفت ...

فائزه پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.cheshmanekhisebaran.blogfa.com

سام علیک مش سید....مرسی که به وبم اومدی و نظر دادی...باباااااااااااااا........شعر خوشجلی بود...مرسی بازم بیا پیشم

علیک سلام .....

خواهش میکنم ... لطف داری ...

چشم ... حتما ./.....

باخیش پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ http://baakhish.blogfa.com

...

غوره جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام سید جان
خوبی؟
یک سر میای بلاگم؟
منتظرم هاااااااااااااا
بعد از عمری یک پست جدید گذاشتم

عـــــســـــــل شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام همشهری گراااااااااااااااااام

نئجه سز؟

خوبی خوشی؟عسل مسلی مون خوبه؟

عـــــســـــــل شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ

من اینقده یاد اخرت میفتم که نگو

عـــــســـــــل شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

من مدانم دلتو واسم یه ذره شده بود یه کوچولو

آسمان یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.khatefa3le.blogfa.com

سلام سید عزیز
پوزش بابت دیرکردم
اون حس قشنگ آسمونیو میتونم درک کنم...خودم عاشق همچین صحنه ایم...
خیلی قشنگ نوشتی

تاک الوان یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.takealvan.blogfa.com

سلام... سیدی خوبی...

میبینی که دنیا بی وفاست .. اینقده به مال دنیا دل نبند و به ما کوچیکترها هم یه سری بیزن..

بی وفا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد