دفتر عمــــــــــــــــــــــــــر...(دل گویه)

 

            

 

زمان می گذرد،ولی خوبیها و صداقتها باقی است... 

 

مابر کنار جویبار زمان نشسته ایم و شاهد گذران عمرهاو فرصتها... 

 

گذشت شب و روز و سپری شدن هفته ها و ماهها و سالها... 

 

گذشت تصمیم ها، اراده ها و برنامه ها... 

 

مامسوول عمر و زمان و فرصت و استعداد خویشیم... 

 

دفتر عمر ما، تقویم ماست... 

                                                    (س.م.ع)

نظرات 19 + ارسال نظر
سجاد(سلطان قلبها) سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ http://soltaneghalbha67.blogfa.com/

سلام خدمت شما
وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید
اینو بی تعارف می گم
خیلی دوست دارم اگه بشه با هم تبادل لینک داشته باشیم
و بهم سر بزنیم
اگه امکان داره
من منتظرتون هستم
یاعلی مدد

سلام.......

ممنونم.........چشم.....................

عـــــســـــــل سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام همشهری گرام خوبی؟

خیلی زیبا بود

واقعا که عمرمونو همینجوری میگذریم

من که سنم کمه ولی گذرشو کاملا حس میکنم

سلام همشهری....................


ممنون از نظر لطفت......................

علی سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://http://www.ta-chashmhayash.blogfa.com/

سلام بر سید
چه خبر مومن نه ازدعوتت وقتی اومده بودم ارومیه و نه از سرزدنات
بابا غریبارم دریاب
دفتر عمر ما، تقویم ماست
زیبا بود
راستی شمارمو هنوز داری یا ؟؟؟؟

سلام علی جان

سلامتی، شرمندتم بخدا

آره دارم....

lمریم سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ http://golemaryam00.bogfa.com

سلام
حالتون احوالتون انشاا... خوبید؟
خوب میبنم خیلی تغیرات ایجاد شده
اما بگما هفته پیش اومدم و اون کلمه نامردتو خوندم یه کوچولو جا خوردم آخه قبلش به هه گفته بودم نیستم
جدیدنم حال وحوصله آپ و ...... رو ندارم
اما بگم ناراحت نشدم
در کل ذر پناه حق شاد باشی

سلام............

خوبی شما؟...

ممنون از حضورت..........وهمچنین...........

الناز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

این قافله عمر عجب می گذرد
دریاب دمی که با طرب می گذرد

سلام خانمی...

خوش اومدی....................

غوره چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ق.ظ

زمانه دیگه
گذر زمان رو دوست ندارم
راستی سلام

وعلیکم....

آش کشک خاله ست......

رز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام سید خوبی؟؟؟
مثل همیشه عالی بود

سلام رزی بانو..

ممنون از محبتت..........

غوره چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام
من کسیو فراموش نمی کنم. از نت هم باید دل بکنم
هر بار هم که بیام حتما بهتون سر میزنم
ولی فکر کنم تا عید نیام دیگه
اگر هم بیام....
نمی دونم
خداحافظ ای هم نشین همیشه....

سلام مش غوره..............

انشالاه که هرجا هستی،موفق باشی و پاینده.............

باامید دیدار......

حاج باهور چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ http://luckymemar.blogfa.com

سید فک کنم این گذر عمر که گفتی خیلی رو این آبجی غوره تاثیر

گذاشت جمع کرد رفت

وعلیکوم حاجی......

آره واقعا...........

حاج باهور چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://luckymemar.blogfa.com

دفتر عمر ما، تقویم ماست...

واقعا......راستی تقویم سال 90 دیدی؟؟

نه، اصلا.از بهار و عید، اصلا خوشم نمیاد حاجی.........

خاطرات خوبی ندارم ازش.........

رئیس انجمن چرندگویان! چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.charandoparands.mihanblog.com

سلام خدمت شما دوست عزیز..

پست بسیار زیبایی بود..

مخصوصا اینکه دفتر عمر ما ، تقویم ماست..

واقعا همینه..

امیدوارم توی تقویم زندگیمون پر از مناسبت های زیبا باشه..

آدرس تغییر کرده..سر بزنید خوشحال میشیوم..

سلام و سلامتی متقابل...

ممنون از لطفت.

انشالاه..الهی آمین....

چشم..حتما میام...

حاج باهور چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ب.ظ

راستی یاد این شعر افتام ......اومدم بگم

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.....

همین شاعر بودنته که حاجیه خودمو خودتیت کرده دیگه.......


مخلصیم حاجی..................

دختر پاییزی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام داداشی بخدا دلم واست یه ذره شده . این روزا اصلا حال خوشی نداشتم . امروز بعد از مدتها اومدم . داداشی هیچ وقت فراموشت نکردم و نخواهم کرد . چون همیشه تاج سر آبجی فاطی هستی شما .

در پناه حق

سلام آبجی...

منم همینطور بخدا....

ممنونم..............شما سروری آبجی...


درپناه حق..................

زمستانه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ

به نام خالق..

سلام سید..


بلاخره من موفق شدم بیام نظر بدهم..

نمی دونی که ویندوز جدید و دردسرهای جدیدش منو درگیر کرده بود..
بهرحال خوشحال شدم بسی. که موفق شدم بیام.


بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین واسه همین میگن دیگه.!!!

من که خیلی به این موضوع فکر می کنم.. یعنی این موضوعه واقعا واسه من خیلی حرف ها داره..!
واقعا که مسئولیم!

ممنون که بهم سر می زنی ..

فعلا اللهین امانیندا

سلام ....خوبی شما؟


وظیفه اس.....

ممنون از حضورت.........

زمستانه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ


راستی سید چند روز پیش به به خانومه که ترک زبان بود .. یه چیزی دادم .. بعد بهم گفت اللرین آغریماسین اینقدر ذوق زدم که فهمیده ام چی میگه که نگو!!


البته چندتا دیگه جمله ام گفت که نفهمیدم!!

ولی کلا ذوق کردم!

استعداد خوبی داری........ادامه بیده..........

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام داداش: دلم برات اندازه ی یه لپه شده...

این دفترته گذاشتی پشت بوم..

برش دار لازمت میششه..مهندس..

وعلیکوم بهزادی........

منم همینطور اخوی............

تاک الوان( بهزاد) پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ق.ظ http://www.takealvan.blogfa.com

سلام سید بازم یادم رفت اسممو تو نظر قبلی بنویسم...

دلم برات قده یه لپه شده قره......

وعلیکم بهزادی......

وهمچنین..................................آغ بالا.......

آسمان پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.khatefa3le.blogfa.com

شاید ما در گذریم و زمان ثابت....گاهی به این شک می کنم!
گاهی آنقدر فراموش میکنیم که زمان جا مانده و ما فرسنگ ها از آن دوریم و با نگاهی به عقب در می یابیم که زمان ما را در صفحه ی تقویم خود خط زده!


راستی پیام تسلیت مارا هم ازین جا پذیرا باشید فهیمه جان

سلام به شما.

ممنون از اینکه اومدی

بابت پیام تسلیت هم ممنون.........

سجاد(سلطان قلبها) پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ http://soltaneghalbha67.blogfa.com/

سلام سید جان به نکات جالبی اشاره کردی
از خوندنشون لذت بردم
سید من شمارو لینک کردم
با اسم وبلاگتون
سید جان بهم سر بزن خوشحال میشم
یاعلی مدد

سلام عزیز...

ممنون از نظر لطفت.....

چشم.حتما...رو چشمم...

علی یارت.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد