بدون شرح ! ...

 

 

            بدون شرح ...



دوستان عزیز 

 

متاسفانه عکس فیلتر شده!!! شرمنده ی همه شدم... 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ندا عبدی پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام
خاک و چوک
عجب دوره زمونه ای شده ها! بلا به دور

سلام آبجی...


به به...ازینوراااا بالام...............

دانشجوی بیکار - سعید! پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ http://rika-bikar.blogfa.com/




سلام ! خوبی سید جان ؟ میگم چرا عکسو اینجوری کردی...


راجع به پست قبلیا نبودم شرمنده رفتم نظر دادم واسش

راستی مشکل نظر خصوصی رو هم خیلی راحت میشه حل کرد


ببین تو قالب اونجا که نوشته تماس با من رو بکن نظر خصوصی

یعنی تماس با من رو پاک کن جاش بنویس نظر خصوصی

وعلیکم بابابزرگ..............

عکس اونجوری بود...از ۱ سایت خبری برداشتمش...گفتم بد نیست بقیه هم ببیننش.

اونم به چشمممم

غوره پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ http://ppixel.blogfa.com

مو عکسو نمو تونوم ببینوم
سید به جون جدوم کد همو کده
حالا بی خیال کاااا بدو بیا پیش ماااا که آپم

سلام...

عکسو فیلتر کردن نامردا!!!!!!!!!!!

آجی پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام
خوبی خوشی سید؟
منم خوبم خوشم

الناز جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام

خوبید؟ سراغی نمی گیرید؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد