افتتاح بلاگ جدید ...

سلام به همگی............... 

 

من اومدم........................................  

انشالاه ایندفعه پرنشاط تر از قبل.................................................... 

 

 

نظرات 36 + ارسال نظر
حاج باهور چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://luckymemar.blogfa.com

سام 10000000000تا علیک

به روی جف چشام.................

خوش آمدی.........این شروع دوباره رو خیلی می تبریکم بو خدا....
شادمان کردی..............

حاج باهور چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

سید می گم می گم انشالا ا.......

رو اشتباه نوشتیااااااااااااااااا...........

ما منتظر بقیه غلط املایی های بعدیه شوما هستیم

حاج باهور چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ

سید می گم حالا که اومدی

ما آفتابمونو می خوایم یالا............

حاج باهور چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://luckymemar.blogfa.com

دلم رمیده شد و شاهدم من حاجی

که آن سید شکاری سرگشته را چه آمد پیش

موصم آمد که یک خر هکر وب او را

زدست و آورده است پایین از پیش

همگان انگشت به دهان مانده از حیرت

کنون سید ما چه خواهد کرد با خویش

که آمد صبح این موصم سحر گاهی

کای حاجی کجایی زده ایم ما وب خویش

واینک رسان این خبر به دیگر دوستان

این آدرس جدید وب جدید سیدیش

مام گفتیم به چشم سید خان

ما مرام داریم اینم ریش



بازم آمدن شوما رو می تبریکیم

سلام حاجی جون خودم...

ممنون از نظر لطفت.....


عـــــســـــــلی چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام همشهری نجسن؟یاخجیسان؟چوخ مبارک دی

سلام همشهری.

ساغولاسان.........................

عـــــســـــــلی چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ http://asal-asl.blogfa.com

دوباره خوش اووووومدی

ممنونم............همشهری.......................

طناز چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام سیییید

وعلیکوم.........................................

خان داداش چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

ایول بابا سید ..خونه جدید مبااااارک اینااااااااااا

ایشالاه که این خونه خوش یمن بااشه ایناااا

سلام خانی.............ممنونم............

طناز چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ

من الان خیلی خیلی خوشحال بیدمممممممممممم

منم همینطور.....................................................

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ

سید بازم که اینجا نظرا تایییدین

درست میشه....................................

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

باهور جون طناز تو دیگه شعر نگوووووووووووو

طناز چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

اونا که فک کنم اسم ندارن منم

تبریک میگم................

ترانه های ماندگار چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ http://taraneyemandegar.blogfa.com

سلام
این بار سبزتر از همیشه اومدین.
وب جدیدتونو تبریک می گم.
موفق باشید.

سلام.......به به...ممنونم.

آره.ایندفعه کلا قورمه سبزی میام!!!!!!!!!!!!!!

می نا چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ



هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تبارک الله سید

آجرکم الله........................

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

تبریکات وافر بنده را پذیرا باش سید جان

همیییییییییییییییییییییشه شاد باشی

چرا شکلکها اینجا این مدلیه ؟؟؟؟؟؟

مثلا اینو ببین

ممنون از شومااااااااااااااااااااا...........
خوشگلن ............................................

می نا چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

این مدلم از اون محجباشه میترسم نیگاش کنم

من اینجام می نایی....نترس

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ

خلاصه که کار خوبی کردی سید جان
ما همه کنارتیم . ایول

ممنون از لطف شما.............

فافا چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ http://fafatala.blogfa.com

سلام سید

بازگشت شکوهمندانه تان را تبریک عرض می نماییم

سلام فافایی...

من هم از شما تشکر می نمایم.نقطه سرخط

عـــــســـــــلی چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااای
این ایکونا چقده باحالن
من با این ایکونه بسی حال کردم

قابل شومارو نداره.........................

زمستانه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

به نام خالق..

سلام سیــــــــــــــــــــــد!!!!

نئجه سن؟!!

وای چقدر خوشحال شدم دیدم.. وب جدید زدی..!!
خیلی کار خوبی کردی..!!

فعلا.. اللهین امانیندا!

و علیکوم................. یاخشیام...ساغول.....

زمستانه چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

بابا سید تند تند نظر تائید کن ...!!

می خواهم بدونم
نه خبر؟!!

سلام..................

چشم...از تاییدی درش میارم..........

فهیمه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/



دست بزنین و شادی کنین... امشب شبه تولده....

سید تولد وب جدیدت مبااااااااااااااااااااااااااااارک

فهیمه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

خب من دیروز مهمونی بودم دیر رسیدم اینجا

فهیمه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

میگم سید اینجا رو هم که حسابی سیدیش کردی

فهیمه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

سید کجایی بابا؟؟؟

قبلانا مهمون نواز تر بودی

سلام...شرمنده...نتم شارژش تمومیده...هنوز شارژ نکردم...

واسه همون کمتر میام...

فهیمه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

خب دیگه سید فعلا ما رفتیم....

صاحب خونه که اومد بر میگردیم

قربون قدمتون.......

فهیمه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

اقا من عکس آواتارم این نیست

چرا هی این اردکه را برام میندازه؟؟؟

چی کارش کنم؟؟؟؟

اینکه عکسه شاپرکه مشدی...

پیر شدیا.....نکنه آلزایمر گیریفتی...........

فهیمه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

باحجاب شدی مشدی.........

دانشجوی بیکار - سعید! جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://rika-bikar.blogfa.com/




سلام سید عزیزم

خوبی؟

میگم خبر میدادی گاوی گوسفندی چیزی زمین میزدیم

تو وبلاگ آدرستو دیدم اومدم

بابا لینکتو برم من آخر مرامی

وعلیکوم بابابزرگ................

خوش اومدی...

آقایی..................

دانشجوی بیکار - سعید! جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ




میگم نظرتون چیه همه اسباب کشی کنیم
بیایم پیش سید بلاگ اسکای


راستی این شوشولو کیه عکسشو گذاشتی

خوبه........................


این عسل توپولیه منه......................

دانشجوی بیکار - سعید! جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ



این نوشته هاتم اعتاد به نفس میده آههههه توپپپپپپپپپپ

ایول بابابزرگ.....................


شوما که اعتماد بنفست توپه....................

تاک الوان( بهزاد) شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.takealvan.blogfa.com

سلام سید... یاخچه کاسیبلاره آتیبسان ها....

آی بی وفا دنیا...آِی آی...

یئنه وبلاگین دا موبارک اولسون...

سلام بهزادی.

خوبی بابا؟.....

ما مخلص شما هستیم بهزادی...................

ندا عبدی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ

به به
می بینم که برگشتید
سلام
خوب کاری کردید اومدید بلاگ اسکای
اینجا امنیتش بیشتر از بلاگفاست

وعلیکم آبجی................

آره........اینجا بهتره................

آجی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

فقط یه چیزی هیچ کسی نمیدونه من اونجا کی هستم جز طناز و خان داداش
میای وب مسافر لو ندی من و سید جون اون نظر هم سریع حذف کن ممنون میشم

چشم...............................

الناز شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام

خوبین شما؟ خیلی خوشحال شدم از برگشتتون .
این عکس خیلی جیگره- به جای من روی ماهشو ببوسین.

این چندتا جمله هم تقدیم به شما:

هرگز نا امید نباش زیرا تاریکترین شب نیز به خورشید می رسد.

بازی زندگی این نیست که تاس خوب بیاری بازی زندگی اینه که تاس بد رو خوب بازی کنی.

و

زندگی شهد گل است
زنبور زمان می خوردش
وانچه می ماند
عسل خاطره هاست...

{گل}

سلام خانمی...
شما خوبی؟

ممنون از حضور و جملات قشنگت...

آجی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ

وا چرا نظرات من و حذف نکردی؟؟!
اینجا چیزی به عنوان خصوصی تعریف شده نیست؟

چشم.الان................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد