نظر آزاد ! ...


نظرات 5 + ارسال نظر
فهیمه چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

سلااااااااام

خیلی پست خوبی بوووووود...

کوتاه و مختصر و مفید....

سلام و درود...
خواهش میکنم، قابلی نداشت :)

ممنون از حضورت

فهیمه چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

راستی سید به عنوان یک عکاس نظرت درمورد سه تا عکس ِ اول ِ گالری تصاویرم چیه؟؟؟؟

کدوم گالری؟؟ ندیدمشون مشدی،

فهیمه چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

راستی سید به عنوان یک عکاس نظرت درمورد سه تا عکس ِ اول ِ گالری تصاویرم چیه؟؟؟؟

کدوم گالری؟؟ ندیدمشون مشدی،

مریم پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ http://golemaryam00.blogfa.com

سلام و درود برسید عزیز.
اندکی ازادم،امتحانم تموم شده اومدم ولایت گفتم یه سری هم به دوستان بزنم.
خوبید انشاا...؟
ممنون از احوالپرسی هاتون
بگما هنوز یادم نرفته اون پوسترو آخر بهم نشون ندادین
بعد یه سال هنوز یادمه
شاد باشید

به به علیک سلام، میگم وب منور شده ها، نگو شما تشریف آوردی :)
شما بزرگواری کردی، ممنون از حضورت :)
یادم رفته کدوم پوستر بود :) پیری و فراموشی دیگه

اکبرعلیزاده شاهبلاغی گدمیرم09141887752 جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://ندارم

سلام وقت بخیر.آقا سید خیلی بی وفا شدین چندین بار smsدادم زنگ زدم جواب ندادی،چیکار میکنی وضعیت چطوره من که خیلی دلم برات وسرهنگی تنگ شده ای کاش باز میشد برگردیم به اون زمان.

سلام بر اکبر قارداش، خوش اومدی داداش،
شمارم عوض شده، نکنه به قبلیه اس دادی؟
سراغتو از بهزاد گرفتم، گفت دماغت حسابی چاق شده داداش :)
یادش بخیر، دوران دانشجویی عجب دورانی بودا، منم دلم تنگ شده برا اون دوران ...
شماره ی جدیدمو از بهزاد بگیر داداش :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد