دلم شکسته ...


نظرات 5 + ارسال نظر
زمستانه سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ب.ظ

به نام خالق یکتا

سلام سید جان
خوب هستی؟

شرمنده که دیر جواب سر زدنتون رو دادم.

حسابی سرم شلوغه اصلا نمیرسم که بخوام به وب سر بزنم.
راستش از اول مهر مزدوج شدم، ارشد هم میخونم.

شما چطوری؟
چه خبرا؟

عسل خانم خوبه؟

موفق باشی و خوشبخت

سلام بر شما
ممنونم به مرحمت شما، خداروشکر.
دشمنت شرمنده باشه.
مبارکه، خیلی خوشحال شدم ازین خبر، انشالله که خوشبخت بشین :)
منم خداروشکر، نفسی میاد و میره،
اونم خوبه ممنونم.
شماهم موفق باشی و خوشبخت ...

ندا عبدی چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:56 ب.ظ http://NEDAIEFARDA.BLOGSKY.COM

دلشون بشکنه الهی
دل اونهایی که دل دیگران را می شکنند.

الهی آمین :(

مریم شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ب.ظ http://golemaryam00.blogfa.com

سلام
خوبی سید گرامی
چه خبرا از همه جا؟
اینجا نظر خصوصی نداری سید؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام، ممنونم از شما، شما خوبی؟؟
سلامتی...

چرا نظر خصوصی داره، سمت چپ صفحه نوشته منوی اصلی پایینش نوشته تماس با من. همونجاست.
ممنون ازینکه بهم سرمیزنی...

فهیمه جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ب.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

سلام بر سید بزرگوار...

خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟

چه خبرا؟

شما که خودتونم همچین پیدا نیستی که به ما میگی کم پیدا!

بالاخره بعد از مدت ها اومدم.... به کمک و حضور شما قصد دارم که وبلاگم رو به روز های پرشکوه قبل برگردونم...

با یه پست خاص منتظرتونم توی وبم....

سلام بر شما ...
ممنونم شما خوب باشید :)
سلامتی
دیگه دیدم کسی نیست منم حضورم کمرنگ شد...
خوش اومدی، خواهش میکنم، انشالله که همیشه موفق باشی...
چشم میام حتما...

زمستانه یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ب.ظ

به نام یکتا

سلام سید

ممنون بابت تبریکتون..

دعام کنید

موفق باشید و خوشبخت

سلام بر شما
خواهش میکنم، وظیفه بود.
محتاجیم به دعا، ...
شماهم موفق باشید و خوشبخت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد