زیباییهای خداوند در قالب تصویر ...

بدون شرح ...






نظرات 3 + ارسال نظر
فهیمه یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ب.ظ

اول سلام

دوم خیلی عکس های قشنگی بودن. عکاسش خودتی یا نه؟

سوم اینکه یه سر بیا وبم آپ کردم...

همیشه اول سلام، بعدشم علیک سلام...

قابل شمارو نداشت، بله، کاره خودم هست همشون...

حتما میام و سر میزنم...

ممنون از حضورت ...

زمستانه سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:00 ق.ظ

به نام خالق..

سلاااااااام...
وای سید اینا چقدر قشنگن..

دلم باز شد ...

چقدر طبیعی و عالی..

باید بیام پیش شما آموزش ببینم..!من عاشق عکسم..اونم عکسای اینجوری..

دستتون درد نکنه.. خیلی عالی ان..

علیک سلام و درود بر شما
نظره لطفته، قابل شما رو نداره.
خواهش میکنم، این چه حرفیه، من خودم هنوز که هنوزه، مبتدی هستم و در حال یادگرفتن.
ممنون از حضورت ...

عسل شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 ق.ظ

چوخ گشه

سلام... به به، خوش گوردوخ بالام.... نه یاخشی بیر بیزه ده باش ووردوون هانی؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد