رعشه ای از پی خیال ...

در هر لحظه و هر کجا،

یادت مرا در آغوش میکشد ...

گویی در آن لحظه ایستایی خاصی به ثانیه ها و زمان وارد می شود ...

همانند خواب، روحم از خود بیخود می شود ...

جسمم به تلاطم می افتد ...

رعشه می گیرد ...

رعشه ای از پی نیاز،

از پی خیال،

از پی پیوستن روح به روح ...

وای که اگر این خیال،...

بدون زوال با کمال همراه میشد، جسم و روحم را هر دو برایت قربانی می کردم ...


                                                                                                                  س.م.ع  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ته نوشت :


دوستان گلم، سوء برداشت نشه ها، منظوره خاصی ازین نوشته نداشتم، فقط یه دل گویه اس و بس :)

نظرات 10 + ارسال نظر
فهیمه شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام سید

اولا شرمنده که من نتونستم بیام اینجا

دوما خوشحالم که این وبلاگ دوباره جون گرفته و می نویسی

سوما هم طبق معمول هم متن عالی بود و هم انتخاب عکس...

موفق باشی....

سلام بر شما
خوش اومدی :)
دشمنت شرمنده باشه مشدی
خواهش میکنم شما لطف داری...
بازم ازینکارا بکن ... هر دن بیر سری بزن خوشحالم میکنی :)
شماهم موفق باشی ...
راستی، یخورده عصبانی هستی انگار، چرا؟؟؟ :(

سِـــــوْدا پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ http://sevda2007.blogfa.com/



مثل همیشه فوق العاده
ساغول سید جان

سلام..

ممنون از شما ،

واروول سودا جان :)

فهیمه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

واسه چی عصبانی باشم سید؟؟؟

اصلا شما تا حالا دیدی که من عصبانی باشم؟ خودم که ندیدم

سید یه سر بزن وبم

آپیدم

چرا دیدم :)

چشم میام حتما ...

فهیمه چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

بازم سلام

و ممنون که اومدید وبم...

ان شاالله که خدا همه گذشتگان رو قرین رحمت الهی کنه....

علیک سلام.
ممنونم. انشالله ...

زمستانه پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ

به نام دوست..

درست اومدم؟
اینجا منزل آقا سیده؟


چه تغییر دکوراسیونی دادی سید جان..

سلام خوش اومدی :)

درست اومدی، از بس دیر به دیر میای یادت رفته :(

فهیمه پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام سید

خوبی؟؟؟

اومدم تشکر کنم بابت شرکت تو ختم سوره یس

به همت همه دوستان دو دور ختم شد

ممنون

سلام بر شما
ممنون شما بهتری انشالله؟
خواهش میکنم وظیفه بود :)

آسمان سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ

چقدر خوبه که اینجا هنوز پا برجاست :)
چقدر خوب میشه که هنوز آسمان بوی آشنایی آورده باشه اینجا . . .
خوبین آقا سید؟ :)

سلام بر شما، :)
خوش آمدید، راه گم کردید؟ :)
ممنونم به مرحمت شما :)
کجایید؟ خبری بدید از خودتون :)

آسمان پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ

خداروشکر که هنوز به یادتون بودم :)
خبرا که پیش شما و وب هنوز قشنگتونه
من که پوکوندم هرچی وبلاگ و روابط مجازیو... بعد از مدتها هم محض دلتنگی به خاطرات قدیمیم سر زدم و چه خوب بود که دیدم اینجا هنوز هست ، مثل قدیم :)
موفق و پا برجا باشید :)

شما همیشه در یاد هستید :)
چرا بستین همرو؟؟
بازم سر بزنید، خوشحال میشم :)
شما هم موفق باشید و خوشبخت :)

فهیمه جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ق.ظ

خوبی سید؟

بابا من هر سری به امید یه آپ جدید میام اینجا ولی مثل اینکه خبری نیست

برعکس وب من که تازی ها زود به زود آپ میشه!!

سید یه سری هم بزن اون طرفا

سلام و درود.
ممنونم، به مرحمت شما، چشم حتما میام.
حس نوشتنم زیاد حالش خوب نیست :)

علی جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ http://ta-chashmhayash.blogfa.com/

خوشبختی

ملاقات دوباره چشم های توست حتی اگر در نگاه تو تصویری
از رویای با هم بودنمان نباشد !

درود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد