بهانه برای گریستن ...

                                                                 ... کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ...


ای بهترین بهانه، برای گریستن


وی داغ جاودانه، برای گریستن


بانام داغدار تو ای لاله ی بهشت


زیباست، هر ترانه، برای گریستن


نام تو در گشایش دل های داغدار


رمزی ست عاشقانه، برای گریستن


در راه بازگشت به خود، عشق کاشته ست


داغ تو را نشانه، برای گریستن


بیدار کرد داغ تو وجدان خفته را


با موج تازیانه، برای گریستن


در راه کربلای تو، هر لاله می دهد


ما را به کف، بهانه، برای گریستن


شش سوی، لاله می دمد، ای چشم بازکن


راهی از این میانه، برای گریستن !


لبریز شور چشم من، ای هر چه اشک من


تنگ است چشمخانه، برای گریستن



نظرات 4 + ارسال نظر
فهیمه چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com

سلام سید...

خوبی؟

خوش میگذره؟؟؟

منم تسلیت میگم این ایام رو...

علیک سلام به شما بزرگوار ...
شکر ... شما بهتری؟

خوش که چجوری بگم ... میگذرد ...

ممنون که بهم سرزدی ... خوشحالم کردی ...

بهزاد چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://takealvan.blogfa.com

سلام سید..

خوبی؟ میکن دنیا کوچیکه؟؟ به هانه به... تو این شهر به این کوچیکی قسمت نمیشه زیارتت کنیم..

خوش باش سید خوش باش...

سلام بر رفیق خوب خودم..
دنیا کوچیکه داداش ... راس گفتن ولی خودمون بیخودی گشادش کردیم ...

انشالله قسمت میشه ... دلم برا دانشگاه و اون روزا تنگ شده ...

ندا عبدی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام داداش سید
خوبین شما؟
تسلیت میگم ایام سوگواری امام حسین رو
راستی ها... عجب روزهای وبلاگی ای داشتیم!
فهیمه
من
الناز
شما
یادش به خیر...

سلام آبجی گلم
شکر ... شما بهتری؟خانواده خوبن؟؟
واقعا عجب روزایی داشتیم ... از الناز که دیگه خبری ندارم من... چیکارا میکنه؟ سلام منو بهش برسون آبجی ...
ممنون که بهم سر زدی ...

طیبه چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ http://avayeghanoon.blogfa.com

سلام سید
شکر که یک محرم دیگه زنده ایم و ارادت خودمون
و به آقای خودمون ابراز میکنیم...
چه می کنی سید این روزها چه میشود شما رو ؟!...

سلام بر شما
خدارو همیشه شکر ...
خودمم نمیدونم چیکار میکنم... ازون فضا هم که زدم بیرون، فضای واقعا مجازی و احمقانه و دروغگو ... از اول هم اومدنم به اون فضا اشتباه محض بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد