آرزو ...

 

 

 

موهایم 

سفید شد در پی، 

آدم ... 

آدم، واژه ای که، 

اینروزها ... 

غریبانه سلاٌخی می شود، 

توسط آدمی ...! 

خداوندا ...! انسانم آرزوست ...! 

 

                                              ( س.م.ع )

نظرات 15 + ارسال نظر
زمستانه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

به نام مهربان..

سلام..

خوبی سید؟!

سلام

ممنونم...شکر خدا خوبم

زمستانه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

چه نوشته ای..!

فهیمه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام سید...

ممنون که اومدی

پستت هم خیلی قشنگ بود...

فقط چرا اینقدر عکست دیر باز میشه؟؟؟ فک کنم خیلی حجمش زیاده!!!


خوشحالم که آپ کردی

سلام

خواهش میکنم. شرمنده که دیر رسیدم .

سپاه حیدر یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://sepahehedar.blogfa.com

بسم الله
ا لله موبایل آیفون یا بلک بری ندارد ، اما او مخاطب مورد علاقه من است.الله فیس بوک ندارد ، اما او بهترین دوست من است.الله توییتر ندارد ، اما من به دنبال او هستم.و الله اینترنت ندارد ، اما من به او متصل هستم.الله بزرگتر است ! نه دیگران !

سلام بر رزمنده ی دلاور ....

همه ی اینا درست ... ولی....

یعنی اینقدر از خودت مطمئنی که متصل هستی بهش؟؟؟.....

خیلی داری تند میری اخوی ...

زمستانه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

به نام او

منظورت چی بود سید!؟

سلام

برا چه موضوعی؟؟؟

زمستانه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

کامنتت رو تو وب می نا خوندم..!

دلم آتیش گرفت..

خیلی بی معرفتم نه؟؟!!

وگرنه حسابمون می کردی و بهمون از درد و دلات می گفتی..!

چی بگم.. هیچ کلمه ای که لایق خودم باشه پیدا نمی کنم!!!!!

نه بابا ..این حرفا چیه.

بیخیال

آخه می نا خیلی تند رفته بود ... گله میکرد ... خواستم بگم بهش که هممون یجورایی درگیریم ...

غوره دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ http://510pix.blogfa.com

سکوتم را میشکنم
اما فریادم را در گلو خفه میکنم
تا دستانت به خون من آلوده نشود
( شین سین / شب‌)

علیک سلام...

بشکن این سکوت رو ...............

غوره دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

نه خیرم . غوره . غوره است نه مویز

می نا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام سید
من اگه گله کردم واس خاطره اینه که یه ماه بود بای دادم و کسی حرفی نزده بود . جالبشم اینه که وقتی تو آمار نگاه میکردم میدیم میان ولی حرفی نمیزنن

منظورم به همه نبوده سید جان به خودت گرفتیا

سلام ...

خوش اومدی
منم کلی گفتم... همه یجورایی گرفتارن. اگرم از خودم مثال زدم برا خاطر این بود که شرایط من بدتراز شما بود ... شما 1 ماه نبودی ولی من چند ماهه نبودم والبته نیستم ...

پسر آفتاب یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام سید جون چقدر شعرت با معن یو مفهوم بود قشنگ

سلام بر شما

ممنونم...

زمستانه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

به نام خالق..

روز مرد رو باید به تمام مردهایی که مردونگی رو به آخر رسوندن تبریک گفت..

روزت مبارک مرد بزرگ...!

مرد بزرگ ... خیلی واژه ی سنگینیه... کار هرکسی نیست ...

ممنونم از شمااا...

زمستانه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

نه سید بی خیال نمیشم..!

هنوز یادم نرفته چند وقت پیش رو..!

من ْآخر نامردی ام!

سلام ...

ای بابا ... چی شده مگه ... بیخیال بابا ...

ایشالاه شما میای اینجا ... ولی جدی میگما...1 سفر حتما بیاین اینطرفا...

فهیمه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام سید..

خوبی؟

خوشی؟

عسل خوبه؟

بزرگ شده؟

غوره پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممم
سلام سید جان
خوبی ؟
اومدم یک سربزنم و اعیاد شعبانیه رو بهت تبریک بگم
فعلا
یا حق

سلام ممنون

شما بهتری؟
متقابلا منم تبریک میگم به شما...

ممنون ازینکه بهم سرزدی ...

فهیمه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام چطوری؟

اومدم برا احوال پرسی

بابت اون پیام های تبریک هم ممنون

سلام مشدی . شما خوبی خوشی؟

شرمندم کردی بخدا ببخشید که اینروزا نمیتونم مثل سابق بهتون سربزنم...

بابت پیام تبریکم انجام وظیفه کردم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد