تبریک عید غدیر ...

 

نظرات 18 + ارسال نظر
ندا عبدی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

سلامممممم
عید شما مبارکککککککک

علیک سلاااام .... برا شماهم مبارک باشه ...

پردیسی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام داداشی خوبی ؟
من که اصلا خوب نیستم
دارم پشت هم گاف میدم
فکر کنم خراب کردم
خلاصه داغونم
این محیط مجازی شما هم که خصوصی موصوصی نداره که بشه بیشتر از اینا برات بازش کنم

علیک سلاااام ممنونم...شما بهتری؟؟؟

چرا؟؟؟ چیزی شده؟

چرا نداره... منوی اصلی اون بالا گوشه سمت چپ نوشته ارسال نظر خصوصی .... بیا و شفاف سازی بکن ببینم چی شده... نگران شدم....

زمستانه دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

به نام خدای شادی ها..

سلام بر سید عزیـــــــــــــــــــــز..

سید منظورت چی بود؟ یعنی من بی وفام؟! دست شما درد نکنه..

ببین شب عیدی اشک بچه مردم رو درآوردی.. دلت میاد؟!

عیدی من کو؟!

سید؟!

خوبی؟ خوشی!؟

عیدتم مبارکــــــــــــــــــــــ هزار بار..

التماس دعا داریم زیاد...

موفق باشی و خوشبخت..

یا علی(ع)..

علیک سلااام زمستانه ی عزیز ....

خوبی شما؟؟؟ خداروشکر...

شوخی کردم ... بازم ایول به شما ....

عید شمام مبارک .... محتاجیم به دعااا ...

شماهم موفق باشی و خوشبخت ...........

علی یارت ...

پردیسی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام سلام
عید بر شیعیان مبارک
یا علی برس به دادمون

علیک سلااااام ...

عید شماهم مبارک باشه ....

الهی آمین ....

ندا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://nedaiefarda.blogsky.com/

سید من عیدی میخوام
زود باششششش

اونم به چشم ..... چرا میزنی آبجی ....

غوره دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

بله ...
سلام
عیدتون مبارک
.

نخیررررررررر....

علیک سلام....

عید شماهم مبارکا باشه ....

چرا اینقدر عصبانی هستی؟؟؟.....

غوره دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

دوستان من رسما معذرت میخوام که دخالت میکنم ولی فک کنم سید حالا حالا ها قصد جواب دادن به هیچ کدوممون رو نداره
پردیسی عزیز امید وارم که مشکل خیلی ناجوری برات پیش نیومده باشه ...
آدم زنده همیشه مشکل داره
...
برا کامنت خصوصی هم اون پایین تو منو اصلی نوشته که ارسال نظر خصوصی
شاد باشی و موفق
.
و باز معذرت میخوام به خدا اصلا قصد فضولی و جسارت نداشتم

مویزی ؟؟؟ ضایع شدی؟؟؟ به به ... همه رو جوابیدم ....

بازم ممنون برا جواب و راهنماییات ...

وب متعلق به شماست ... شما بزرگواری ...

مریم سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ http://golemaryam00.blogfa.com

سلام بر سید گلم
خوبی انشاا...؟
عید سروری و پادشاهی مولا علی (ع) بر اریکه هستی بر شما مبارک باد

سید جون صدای بچه ها در اومده کجایی؟
عیدی من باید جدا از همه باشه ها یادت نره

علیک سلام مریم گلی ....

ممنونم... به مرحمت شما... شما بهتری؟

عید شماهم مبارکا باشه..

شرمنده ی همه ی بچه ها هستم ... راست میگین... یخورده سرم شلوغ بود...کم میومدم نت...

عیدی شماهم چشم....

خان داداش چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام سید جووووون ببخش دیر اومدیم خووو

عید رو تبریک می گم خووووووووووووو

بههههههههههههه علیک سلام خانی..... خوبی باباااااااااااااا ....

عید شمام مبارکا باشه ....

کشتی منو با این خوووووووووووووووو..........

مریم چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://golemaryam00.blogfa.com

سلام سید عزیز

از عیدیت ممنون خیلی خوشحال شدم

اما
من به جز اون عیدی 14 تا دیگه یخواهم میدونی یعنی ...؟

منتظرم نذاری ها...

سلام مریم گلی....

اومدم.... چشم.....

ســـــــودا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ http://sevda2007.blogfa.com/

سلام آقا سید
عیدت مبارک
البته من به عنوان عید قبولش ندارم
ببخشید که رک میگم
اتفاقه مبارک و خیلی خوبیه اما عید نیست به نظرم
ولی عیدیمو میخام
مرسی اومدی عزیزم خیلی خوشحالم کردی
این روزا یه حالیم....
داره بارون میاد.....
خوش باشی

علیک سلام....

وهمچنین برا شمااا ...

نظر شماهم قابل احترام هستش.....

عیدی شماهم حتمااا... چشم...

موفق باشی و خوشبخت ...

رز پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام داش سید
خوبی؟؟
عیدت مبارک

علیک سلام رزی بانووو..


ممنون به مرحمت شما ...

و همچنین ....

می نا سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

سلااااااااااااام

وای من چه عیدی رو از دست دادما نیومدم
اونم عید سیدهاااااااااااا

خوبی سید جان ؟ خونواده خوبن ؟

سلام می نا جان... خوبی؟؟؟

ممنون از لطفت ... عیدی هم رو چشمم ....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

به نام دوست..

سلام سید عزیز...

علیک سلام...

اسم هم که یادت رفته ....

پردیسی پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

کوری دری ست بس عجیب
خدایا بینایمان کن

باهور شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام داش سید ماااااااااااااا .........خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیا بین کی اومده .....................حاجی اومده ...چی چی آورده....شر و وراشوچیظوری داداش ؟؟؟ وای چیقد دلم واسه داداش گفتن تنگیده بود...........الان تا موتورم روشن شه مثه قدیما هی نظر در وکنم طول مشه......آقا عید گذشته مبارک محرم اومده تسلیتسلامیتی همه هم صلوااااااااااااااااااااات(این آخریه واسه مخ خودم بود دعای خاصه فراموش نشود!!!)

می نا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

سیـــــــــــــــــــــد جان کوجایی ؟ حالت خوبه ؟

esi62 چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://www.esi62.blogfa.com

سیلام سید جان
حتما بهم سر بزن آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد