بدون شرح ...

 

 سلام دوستان عزیز ... 

 

 بـــــــــــــــــه ادامه ی مطلب رجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوع شود ...  

 

 

 

 

نظرات 43 + ارسال نظر
زمستانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

به نام خالق..

سلام......

علیک سلام ....

باهور پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

پ نظر من کوووووووو؟؟؟؟؟؟/هیچ کی ازین وب بیرون نیمیره......من باهاس حقمو بیگیرم..........من نظرمو می خوااااااااام

بهههههههههه ...حاجی....و علیکوووم ....

کدوم نظر حاجی؟؟؟؟

زمستانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ

اوووووووووووووووووول..

تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک ......

زمستانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ

به حاجی هم که اینجاست..

مشدی هم خونه ی ماست..

به به ... مشدی....شما ییهو رودل نکنی اینهمه یجا بست میشینی.....

باهور پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

چی چیو اووووووووووووووووووول؟؟؟؟؟؟؟؟من یه ربعه اینجام ....آقای صدای منو به رئیس جمهور برسونید........اینجا نظر کشی میشه....دههههههه مگه مملکت صاحاب نداره؟؟؟؟؟

هردوتاتونم اول.... به به ...دعواااااااااااااااااااااا.......

صاحاب د اره ...؟؟؟ آیااااااااااااا

فهیمه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

اهم......

علیک اههههههههههههممممممممممم....

فهیمه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

برید کنار دعوا نکنید...

خودم اولم

۱ کلمه از مشدی ..... به به ...چه شودددددددددددددد.....

فهیمه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

ای جاااااااااااااااااااااااان

این که عسل خودمونه

بلی .... بلی ....... عسلی است ......

باهور پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

ااااااااااااااااااااااااااا پس چرا نظر من ثبت نیمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالا که اینطوره من اعتصاب میکنم تا 10 تا نظر نذارم پامو ازین جا بیرون نیمیذارم.........

حاجی؟؟؟ مطمئنی تو همین بلاگ نظر میذاری؟؟؟؟؟

باهور پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

سید به این وبت بوگو نذاره رو کنم ما فامیه کیییماااااااااااااااااا......

وااااااااااااااااای.....چشممممممم... یادم نبید ..... چشم...الانه میگم.....

باهور پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ

بههههههههههههههههه همه جکع شدنننننننننن آبجی زمستونووووو مشدیییییییییییییییییییوووووو دادا خودمونوووووووو از همه مهمتر حاجی هم که هست

به به ...چه شوووووووووووووووودددددددددددد.....

فهیمه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

حاجی چقدر حرف می زنی؟!

من سکوت میکنم ...حاجی با شما بودن .....

زمستانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

برو بچه..

بشین سر جات..

ببین سید..

دوستم دوستای قیدم..

چشم ندارن ببینن من اول شم ها...

شما اولیدی .... اون که جای خود دارد.....

حاجیه دیگه ... ۱ حاجی که بیشتر نداریم .....

فهیمه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

نه سید...

ما عادت داریم به بست نشستنا

خوبه .... تا باشه ازینجور بست نشستنا باشه ....

باهور پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

بابا این وب سید بیبخشیدااااااااا خلهههههههه به اون نظره که من واسه عسل دادم حساسیت داره هی میارتش بالا

حتما قاط زده حاجی ......

فهیمه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

ببین کوچولو من الان هم مشدی ام... هم حاجی... هم کربلایی..

پس چی؟؟؟

نتیجه میگیریم که من اولم

دعوا ...آخ جووون ...دعوا دوست دارم ... پاره آجر بیارم ؟؟؟؟

باهور پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

حالا که اینطوره عسل .عسل عســـــــــــــــــــــــــــــل عسل.عســـــــــــــــل

بشمااااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررر......

زمستانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

همین رو بگو..

بازم بشمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررر......

فهیمه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

خب حاجی لابد یه نظری میدی که وب سید هی غیرتی میشه...

فک کنم یه بار دیگه اون نظر رو بذاری یه مشت از تو مانیتور نثارت بشه ...



نه مشدی.... من مخلص حاجی هم هستم.....

زمستانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

چی فکر کردی فهیه خانوم..

اگه اینجوریه که من از همه سزاوارترم..

همه ی اینایی که گفتی هستم..مخصوصا سه نقطه..

تازه واقعا هم اول شدم..

برو رد کارت بچه..

د برو دیگه ....

باهور پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

نذارید این سیبیلارو نزنم ....تا بیبینید حرف حاجی با سیبیلاش که لمیاد وسط همه لنگ میندازن جولوش ...ای وب تا از تو معدت نظرمو نکشیدم بیرون پسش بده.........

الان مهده ی من میاد بیرون حاجی.....

زمستانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

برو حاجی جان.. معلوم نیس چی گفتی چی شنیدی!

فهیمه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

حاجی من تازه تره

برمنکرش بووووووووووووووووووووووووووووووووق ......

فهیمه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

اینو با زمستونه بودماااا

باهور پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

بیبین داداش ما تو اون نظره واسه آنجی عسل آرزوی فارغ التحصیلی دانشگاه رو کردیم و اینکه عایشالا عکسه اون موقشو بیذاری صلــوااااااااااااات ....بعد از اونجا که قدرت خدا این نظره ثبت چــــــــــــی نیمیشه.پی ما آرزوی عروسیشو میکنیم ( البت بعد پیمودن پله های ترقی...)ایناااااااا تا ثبت بسه صلواااااااات

انشالاه اول عروسیه شما .........

زمستانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

سید جان ببخشید من باید برم دیگه..

یکم بد نیس روز دختری یه دختری واسه این مامانموم کرده باشیم..

گناه دارن..

دلشون خوشه دختر دارن..

فعلا با اجازه ات..

خیــــــــــــــلی خوشحال شدم بودی خودت اومدم وبت..

سلام به عسلی تم برسون..بگو اگه برف دوست داره منم باید دوست داشته باشه..راه نداره

ممنونم ازت ...منم خوشحال شدم ...روزتونم مبارکا باشه ....
چشم ...حتما میگم ... حتما هم دوست داره ...شک نکن ....

فهیمه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

بر و بچ خیلی دوست داشتم بمونم...

ولی الان اگه اینجا بمونم مقصد بعدی میشه بهشت زهرا

باید برم دیگه...

وگر نه با کفگیر و ملاقه باید برم

زحمت کشیدی مشدی.... قربون محبتت ....

زمستانه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

موفق باشیدو خوشبخت..

همگی خدانگهدار..

مشدی جونم..

حاجی جونم ( بلای جونم )

و سید عزیز و بزرگوار به قول خودت..

یا علی(ع)...

شماهم موفق باشی و خوشبخت ....

یا علی .....

باهور پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

بیا سید این وبت میخواست حتما ما اشتب املایی داشته باشیم تا آبرو یه عمر داشته ما بیبره............آقاااااااااا دشت آمریکا تو کاره..این خواهرا شاهدن

دست آمریکا یا دشت ؟؟؟ حاجی از دست رفت ... حاجی شماهم آره؟؟؟

حالا چی میزنی؟؟؟؟؟

فهیمه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ http://shaparak-e-barooni.blogfa.com/

ااا..

زمستون هم که رفت...

سید خیلی خوش گذشت واقعا...

کم بود ولی خوب بود..

ایشالا بعدا میاییم جبران این کمی

حاجی فعلا آپ نکنی هااا

من نیستم

سید عسل رو از طرف من ببوس..

بابای

و همچنین مشدی..... انشالاااه ....

قربون محبتت ..چشم ...حتما .... خدا نگه دار .....

باهور پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

آخییییییی ولی چه خوب بود بعده یه عمری همه جمع شدیماااااا....سید واقعا دستت درد نکنه....آبجی عسلم از طرف ما ببوسما دیگه باهاس بریم کلاس کتک زدن

قربون شما حاجی ... منم خوشحال شدم....خیلی ......

چشم ...شماهم سلام به خانواده برسون .....

انشالاه که موفق و سالم باشی همیشه ....

برو که دیرت نشه ....مواظب باش کتک نخوریااااا ......

ندا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ


سلاممممممممم
به بههههههههه
همه جمعشون جمعه ماشاللا
عسلیییییییییییییییییییییییییی
چقدر نازه
ماشاللاه
هزار ماشاالله
دورش بگردم مننننننننننننن

علیک سلام آبجی کم وفای خودیمااان ...

قربون محبتت آبجی ... ممنون ....

الناز پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام سید

کل کل جالبی بود بین دوستان

شوق و ذوق مدرسه رفتنو میشه تو چشمای این سال اولی دوست داشتنی دید... روزش مبارک

سلام خانمی ... آره واقعا...

روز شماهم مبارک .. ممنونم....

عـــــســـــــل جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

وای سلام

وای علیک سلام....

عـــــســـــــل جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

نه شیرین دهالاه ساخلاسین

ساغ اولاسان ....

پردیسی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام بر سید بزرگوار
بله دیگه فرار فایده ای نداشت
ما هم به جمع مزدوجین پیوستیم
الهی قربونش برم
روزشم مبارک
بوس بوس
راسی دخترته ؟
بازم به ما بسر

سلام پردیسی ... مبارکا باشه ...

شما لطف داری ... ممنونم...روز برا شماهم مبارک باشه ...

بلی ... بلی .......

چشم...حتماا .

زمستانه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

به نام خالق..

سلام..

خوبی؟!

نازخانوم چطوره!؟

علیک سلام ... به مرحمت شما ...خوب ......

خواهرزاده شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

:))))))))

من نشناختمتاااا .... شماره چندی؟؟؟

فریاد شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ http://faryad82.blogfa.com

سلام...

علیک سلاااام .....

باهور یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

سلاااااااااااام داداش خودم......خوبی؟؟؟؟؟؟
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

سلام حاجی.... شکر ... شما بهتری؟؟؟

آمدم ......

ماندانا دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

عسلی عاشقتم خیلی دوست داشتم خواهر داشتم کلا عاشق دختر بجه هام

قربون محبتت ....

سولماز چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://www.payizeziba.blogfa.com


آشفته زمانی ست، یارب کمکم کن
افت زندگانی ست، یا رب کمکم کن
یک لحظه دلم بی عشق، آسوده نباشد
عشقی که به ناپاکی، آلوده نباشد
ای چشم امید من، بر لطف و عطای تو
گر من هنری دارم، باشد به رضای تو
یا رب یارب یارب
آه، خوبی و بدی بر همه، تاثیر گذار است
راهی بکشانم که به خوشنامی قرار است
از نیک سرشتی، منو بی بهره نگردان
این بنده درمانده، به درگاه تو زار است
یارب منه من را بستان و تهی ام کن
طوطی صفت و آینه وار همچو نی ام کن
کان عرصه ندارد به خود، بار منیت
بی خود زخود از مستی آنگونه می ام کن
یا رب یارب یارب





سلام مرسی از حضورتون لینک شدید

علیک سلام...ممنونم...و همچنین.....

آسمان یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.khatefa3le.blogfa.com

این نینیه ناز کی بود؟؟؟

حدس بزن......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد