آخییییییییییییییییییییییییییییش ... !!!

سلام دوستان بزرگوار... 

اینو گذاشتم تا دل بعضی از دوستان که مثل من میخواست سربه تنه این موش ( بوووووووق )نباشه !!!!! خنک بشه ....!!!!!!! 

 

 

 

همتونو دوست دارم در حد تیم ملی دوستان عزیزم ...الانم قاچاقی اومدم نت ...زود هم باید برم ...ممنون که به سید بی وفاتون سرمیزنید و شرمندش میکنید ... 

 

  فعلا یا علی ........

نظرات 9 + ارسال نظر
ندا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://nedaiefarda.blogsky.com/

سلام
سید ما مخلص شماییم دربست

ماندانا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://wilgtigress.blogsky.com

سلام مرسی که سر زدی بابا قشنگی تام وجری به همون تعقیبو گریزشون بود من مثل شما حرفه ای نیستم شما وبلاگ نویس حرفه ای هستید و فقط حرفایی که نمیتونم بزنم را روی وبلاگم می زنم بر خلاف دختر ها هیچ میانه ای با دفتر خاطرات نداشته و ندارم اینجا خاطرات نتی من هست
راستی از دریاچه ارومیه چه خبر ؟

می نا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام سید عزیز

سلامتیت واس ما مهمه

ایشاا.. زود کارا بر وفق مراد بشه

فریاد یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ http://faryad82.blogfa.com

سلام بر آقا سید خومون اینا....خوبیییییییییییی.. دلم اندازه سوراخ جوراب مورچه برات تنگ شده بود... عکسه خیلی باحال بود...مردیم از خنده...قتل عامیه واسه خودش...خیلی مخلصیم...خیلی ارادت داریم...

[ بدون نام ] یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااام
خوش اومدین
موشم که خودتون قربونی کردین
میگفتین ما گوسفند میکشتیم

آسمان یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ

این بالاییه منم

غوره سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ

قبلا هم دیده بودم ....
اصلا خوشم نیومد

خیلی هم دلچسب بود ......

دختر پاییزی جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

ای داداش (بوووووووووووووووووووق).دلم ریش شد . وای خیلی بدی .

سلام داداش خوبم . عذر تقصیر جهت نبودم .
داداشی خیلی ناراحتم که دیگه مثه قبلنا نمی تونم بیام پیشت.
ولی الان که اومدم یه دله سیر وبلاگتو زیر و رو کردم و خوندمش . مثه همیشه عالی . نمره بیست واسه خودته بخدا .


در پناه حق .

سلام آبجی ... به به ....میگم چرا وب امروز منور شده ...نگو شما اومدی ...چه عجب ازینورااا ....

ممنون از نظر لطفت .... مزدوج شدن این چیزارم داره دیگه ....

آسمان دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

آقا سید من وبمو به دلایلی حذف کردم
ولی نمیدونم کیه با من دشمنی داره آدرسمو برداشته راجبم چرت و پرت میگه...لطفا لینکمو از وبت پاک کن...
مرسی[گل]

سلام...چرا؟؟؟

لااقل آدرس جدیدتو حتما بهم بدیاااا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد