آیا می دانستید؟ ...

آیا تا به حال می دانستید بیماری قند اولین عامل کوری در مردم جهان است ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید شیرینی تنها مزه ای است که جنین در رحم مادر هم می فهمد ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید زنبور عسل ۵ چشم دارد که ۲ تا اصلی در بغل سر و ۳ تا بر روی سر اون قرار داره ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید بیست درصد آب شیرین جهان میان آمریکا و کانادا قرار دارد ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید مورچه در مایکروویو زنده میماند ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید خوردن ۱ سیب اول صبح، بیشتر از قهوه باعث دور شدن خواب آلودگی می‌شود ؟  

آیا تا به حال می دانستید کره زمین از ۱۰۲ عنصر بوجود آمده و این ۱۰۲ عنصر در بدن انسان وجود دارد ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید در هر ثانیه ۵۰۰۰ بیلیون بیلیون الکترون به صفحه TV برخورد میکند تا تصویر را ایجاد کند ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید گرمترین نقطه جهان نقطه ای بنام گندم بریان در کویر لوت ایران با ۷۵ درجه گرما می باشد ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید استرس تا ۵ برابر سیستم ایمنی بدن را پایین میآورد ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید حس بویایی خرس تقریبا صد برابر قوی تر از انسان است ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید دود سیگار موجود در محیط بیشتر از مصرف مواد قندی در پوسیدگی دندانهای کودکان نقش دارد ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید پروانه ها، چشم های مرکب دارند که تعداد آنها گاهی به هیجده هزار می رسد ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید در برج ایفل دو میلیون و نیم پیچ به کار رفته است ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید طول رگهای بدن انسان پانصد و شصت هزار کیلومتر است ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید زیباترین مجسمه تاریخ ایران مجسمه برنزی نادر شاه افشار است ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید حس بویایی انسان قادر به دریافت و تشخیص ده هزار بوی متفاوت است ؟ 

 آیا تا به حال می دانستید کشور ایران هفدهمین کشور وسیع دنیاست ؟



آخرنوشت: 

 

آیا میدانستید از بی حوصلگی رو به نوشتن اینجور مطالب کرده ام؟ (ولی خداوکیلی سره کاری نیستنااا !!!)

   

تابلوئه واقعا !!! میدونم !   

 

راستی، من برگشتم ... خدایی ...!!! دلم براتون تنگ شده بود ... 

قربون شما دوستان عزیز ...

نظرات 15 + ارسال نظر
رسا شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ http://rasasam.blogfa.com/

سلام

آیا میدانستید من اول شدم

علیک سلام ...

آیا دانستید که من هم تبریکیدم بر شماا این اولیدن رااااااا

رسا شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://rasasam.blogfa.com/

غیر از گرمترین نقطه ایران بقیه شو نمیدونستم

زنبور عسل چرا اینقدر چشم داره! یادم باشه این بار که دیدمش کلی بهش بخندم

مسخره کردن خلق خدا گناهه کچل !!!!!!!!!!!!!

رسا شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://rasasam.blogfa.com/

راستیییییییییییییییی

تو کی برگشتی؟ ایول مرسی

همین امروز ..... البته از سره دلتنگی برگشتم ...

دلم برا کچلا تنگیده بود اینااااااااا

فریاد شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ http://faryad82.blogfa.com

به به.سلام برسید خودمون اینا.میگم امروز حال و هوای وب یه جور دیگه بود!!! نگو شما اومدی....(محض پاچه خواری)
و حالا آیا می دانستی حتی اگه مطلب سر کاریم بذاری بازم جالبه؟؟؟
جدا جالب بود.مخصوصا مورچهه.حکایت فلفل نبین چه ریزه س

سلام بر شما ... به به ....ازینوراا؟.... ازونورااااااااااا

شما لطف داری ..... ممنون از حضورت ....

زمستانه شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ http://zemestanee.blogfa.com

به نام او..

سلااام..

آخیش روز شمارامون تموم شد.. یه سر بزنم ببینم چندتا شد.. چند بار من اومدم وبت.. ببینم چندبار باید بیای "زمستان"

پس چی فکر کردی.. !!!

خوب خوبی سید!؟!

خوشحالم که دلتنگی بچه ها مجبورت کرد برگردی..

همیشه موفق باشی و خوشبخت!!

سلام بر زمستانه ی عزیز ...

شما خوبی؟ ... چشم .... هروز سر میزنم ...

چشمم کور ... دندم نرم ....

شما هم همیشه موفق باشی و خوشبخت ...

زمستانه شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://zemestanee.blogfa.com

عجب دانستنی های باحالی بود..

من فقط کیلومترهای رگ رو در بدن انسان می دونستم.. تازه اونم عدد دقیقش یادم نبود..

خیلی جالب بودن..

ممنون!![

قابلی نداشت ...

سفیر شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.safir1390.blogfa.com


سلام
جنگ قدرت نگاه کنید قربانی کی هست نظر از ان شماست

سلام ...

اومدم به وبلاگت ... ولی زیاد موافق نیستم با نوشته ها و مطالبت ...

نمیدونم چند سالته، ولی فکر میکنم خیلی جوونی و تحت تاثیر بعضی رفتار قرار گرفتی...

یخورده بیشتر تحقیق بکنی تو اینجور موارد بیشتر با حقایق روبرو میشی ...

جوونای امروزی هم اگه پاش بیافته بازم ازینجور کارا میکنن ... پس نباید زود قضاوت کرد ...

موفق باشی ...

زمستانه شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http://zemestanee.blogfa.com


12 تا شده..!!

خودمونیم سید..چقدر دیر اومدی..

میدونم ... ولی چاره چیه ...

می نا یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ



سیلام خوفی سید ؟

تو خودت این چیزا رو میدونستی ؟

به به .... و علیکم می نایی خودیمااان ....

خوبم .... ولی خوفو نمیدونم ......

می نا یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ

استرس اینقد بده

خدا بهمون رحم کنه

کلا اینروزا همه چی بده ..... به جونه اودم .....

ندا یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://nedaiefarda.blogsky.com/

سلام
سید اومد... خوش اومد...

آیا میدانید که من میدونستم سید برمیگرده؟

به به .... وعلیکم آبجی .....

آیا میدانید که ... شما از کجا میدونستی حالااااااااا ....؟؟؟؟؟

مریم یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ http://golemaryam00.blogfa.com

سلام
شما خوبید؟
اما خدایی با اینکه هی میری و بر میگردی
چرا این تغییرات یه کوجولویه کوچولو باعث نمیشه آدرس وبت رو همیشه بنویسی تا اینقد به زحمت نیفتم(برای سریع اومدن گفتما )
استقبال گرمی بود مگه نه؟؟؟؟؟
بهر حال خوش اومدی
در ضمن آپت جالب بود

سلام و درود ...

خوبم ... شکر خدا ....
چشم ... لطف شما افزوووون ...

زمستانه یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://zemestanee.blogfa.com

به نام خالق..

سلام علیکم..
حال شما!؟؟! احوال شما!؟!

می بینم که امروز سر زدین و سرافراز فرمودین.. و ای بابا شرمزده شدم الان..

شوخی کردم بابا سید.. چی هر روز پا میشی میای اونورا؟!؟! البته قدمت رو چشم ها ولی به خاطر حرف من نباشه که دلخور میشم.. بابا من شوخی کردم هااااااااا..

موفق باشی و سر افراز

علیک سلام زمستانه ی عزیز ...
به مرحمت شما ... خدارو شکر ...
دشمنت شرمنده باشه ... مخصوصا این حاجی لک لک !!!

اگه بخاطر حرف شما بود که عمرا میومدم !!!

ولی میام .... به کوری چشم بعضیاااااااااا ...

شماهم موفق باشی و سرافراز ..

الناز یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام سید

آیا می دانستید که من سفر بودم به همین دلیل دیر اومدم؟

آیا می دانستید که من همه مطالب این پست را می دانستم؟

سید جان خوب کردی برگشتی حتی اگه آپهات کپی پیستی باشند من که هروقت از اینجا دورم احساس ککمبود می کنم.

ممنونم که تو این مدت بهم سر زدی.

خوش باشی

سلام خانمی ...

آیا میدانستید که من نمیدانستم که شما در سفرید؟ ..

آیا میدانستید که من هم میدانستم که شما میدانید همه ی مطالب این پست را ؟ ...

قربون محبتت ... وظیفه اس ....

شماهم خوش باشی ...

آسمان چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.khatefa3le.blogfa.com

شه ژالب...این کلمه ایه که هر وقت اینارو میخونم به زبونم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد