فحاشی در شغل های مختلف(طنز)

       

 

@ یک کارمند اداره می گوید:

خفه شو، پرونده ناقص، دون اشل، الهی اسمت جزو مراسلات فوت شدگان به آن دنیا ارسال شود، الهی
در قبرستان برای همیشه بایگانی شوی، لامذهب، بی دین، مدیرکل! الهی از این دنیا اخراج بشی!

@ یک درشکه چی :
تف برویت، کپی اوغلی. حیوون علیشاه، مگر اینجا طویله است؟ لامروت مثل خیابان سنگفرش می ماند!
آقا می گیرم سوتت می کنم که دو کورس اونطرف تر
بیایی پایین، رنگش مثل پهن می ماند!

@ یک خیاط:

ای بی قواره، بد برش، بی آستر. به خدا چاک دهنت را می دوزم. گوشهایت را قیچی
می کنم .
مرده شور صورت آبله ای سوزن سوزنیت را ببره، در 
عالم رفاقت صد دفعه ترا پرو کردم اما باز هم ناصاف از
آب درآمدی. خوبه، بسه دیگه، جلوی حرفهایت را درز بگیر… باشه، باشه این بود اجرت. بیست سانتیمتر
دوستی من که حالا با دو ذرع و سه چارک قد، قلب مرا بشکافی؟

@ یک بازاری محتکر:

دِهه… چک بی محل را تماشا کن. سفته سوخت شده را ببین. دلال مظلمه را بپا ! مردیکه، پنجاه و سه
پارچه آبادی که دارم توی سرت بخوره، الهی زیرماشین
بیوک بری، خیر ندیده بی اعتبار. تف تمام مستاجرینم به ریش پدرت، درد و بلای سرقفلی هام
بخوره توی کاسه سرت. محتکر حماقت و لجاجت! برو حجره ات را تخته کن عمو

@ یک وکیل مجلس این طور فحش می دهد:

احمق بی قانون، کودن، بی اعتبارنامه، تو از مصونیت اخلاقی خود سوء استفاده کرده ای. بدترکیب،
قیافهکبود. دیگر اعتماد من از تو سلب شد. دیگر دوستی من و تو وخیم گردید. مرده شور آن صدای زنگوله مانندت را ببرد. یک جلسه دیگر اگر جلوی چشمم بیایی استیضاحت می کنم !

@ یک افسر این طور فحاشی می کند:

زنیکه بی انضباط. ای توپ، ای مسلسل، شمشیر توی فرق سرت بخورد، یابوی بی رکاب. آجر
توی سرت بخورد. یغلبی ، چخماق ، الهی توی صف مرده ها بری !

نظرات 10 + ارسال نظر
غوره شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ق.ظ

عاشششششششششششششششششقشم
تاییدش میکنم ناجووووووووووووووور
میخندم و خندم یخیه

آسمان مال من است شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://faryad82.blogfaa.com

سلام...

فحشای افسره ...

سلام.

چه عجب بالام
شما رویت شدی........

آسمان مال من است شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://faryad82.blogfaa.com

این پست یعنی چی؟؟؟




که اوضاع احوال روبه راهه...
خدارو شکر...

نه بابا........از سره بیکاریه............

غوره شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااا سید جان چرا عصبانی می شی؟
من بد ترم هاااااااا
بیا این من :
.
خندیدم که خندم طنز بود
شما دیگه چرا؟؟؟؟
شما که میدونی خنده ی طنز...

آسمان مال من است یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ

چرااااااااااااااااااا؟؟؟

تاک الوان( بهزاد) دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.takealvan.blogfa.com

سلام سیدی...

خوبی .... پس ما بقی کو... دکتر و مهندس و وزیر و ... کارگر و ..

یا تو شهر شما فقط اینا فحش میدن....

ا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ق.ظ

این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش

esi62 دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ق.ظ http://www.esi62.blogfa.com

سیلام سید
بیخبر آپ میکنی

رز دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام سید
خوبی؟؟؟؟
خیلی باحال بووود

الناز دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

شنیده بودیم هر حرفه ای یه سری کلمات تخصصی داره ولی دیگه این جوریشو نه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد